Oszacowania wartości zamówienia na realizację maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS
25.03.2024
W związku z planowanym wszczęciem przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej - Instytucję Zarządzającą Programem Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego - postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację:
- maksymalnie 15 kontroli projektów w ramach FERS,
- maksymalnie 2 kontroli projektów instrumentów finansowych w ramach FERS,
- maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS,
w ramach procedury szacowania wartości zamówienia zapraszamy do składania propozycji ceny za wykonanie przedmiotowych kontroli.
Szczegóły zamówienia
Szczegóły zamówienia zostały przedstawione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) wraz z załączeniami.
Uprzejmie prosimy o podanie szacunkowej wartości całego zamówienia dla kontroli na miejscu oraz kosztu jednostkowego poszczególnych typów kontroli rozumianych jako przeprowadzenie pojedynczej kontroli na miejscu oraz wizyty monitoringowej na miejscu/zdalnie ”zza biurka” oraz sporządzenie ostatecznej Informacji pokontrolnej zgodnie z zapisami SOPZ (dokument w załączeniu).
Szacunkowe wartości zamówienia uprzejmie proszę przekazać w formie wypełnionych tabel wg wzoru zamieszczonego w pliku Word o nazwie "6 - Tabele - szacowanie wartości zamówienia" – w załączeniu, na adres Marta.Cyrulska-Nowicka@mfipr.gov.pl, w terminie do 8.04.2024 r.
W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt z Panią Martą Cyrulską-Nowicką (poprzez kontakt mailowy: Marta.Cyrulska-Nowicka@mfipr.gov.pl ).
Informacje dodatkowe:
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z oferentami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
2. Niniejsza oferta nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie stanowi zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
3. Treść przedmiotowego rozeznania nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu Ustawy prawo zamówień publicznych i jest jedynie niezbędnym do uruchomienia przetargu elementem szacowania wartości zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Materiały
SOPZ1_-_SOPZ_24_25_22032024.pdf 0.18MB zał. 1 do SOPZ
2_-_zał_1_do_SOPZ_Poradnik_dobrych_praktyk_wizyt_monitoringowych.pdf 2.48MB zał. 2 do SOPZ
3_-_zał_2_do_SOPZ_Wzór_listy_sprawdzającej_do_kontroli_na_miejscu_projektu_FERS.pdf 0.22MB zał. 3 do SOPZ
4_-_zał_3_do_SOPZ_Wzór_listy_sprawdzającej_do_wizyty_monitoringowej_FERS.pdf 0.07MB zał. 4 do SOPZ
5_-_zał_4_do_SOPZ_wzór_listy_sprawdzającej_IF_FERS.pdf 0.25MB Tabele. Szacowanie wartości zamówienia
6_Tabele_-_szacowanie_wartości_zamówienia.doc 0.04MB
- Pierwsza publikacja:
- 25.03.2024 15:42 Anna Wywigacz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marta Cyrulska-Nowicka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oszacowania wartości zamówienia na realizację maksymalnie 17 kontroli projektów w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS) i maksymalnie 17 wizyt monitoringowych w ramach FERS | 1.0 | 25.03.2024 15:42 Anna Wywigacz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP