W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy mebli biurowych (z podziałem na 3 części)

01.04.2022

W związku z planowanym przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy mebli biurowych (z podziałem na 3 części), w ramach procedury szacowania wartości zamówienia zapraszamy do składania propozycji wyceny mebli wyszczególnionych w załączniku pn. Formularz asortymentowo-cenowy.

Uwaga: Formularz asortymentowo-cenowy zawiera trzy osobne arkusze/zakładki zgodnie z podziałem zamówienia na 3 części.

Przy dokonywaniu wyceny proszę o uwzględnienie następujących założeń/wymagań w zakresie realizacji zamówienia:

- sukcesywne dostawy, realizowane wg potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wskazanej w umowie

- dostawa, wniesienie i montaż, wywóz odpadów (kartony/opakowania)

- gwarancja: 24 miesiące

Proszę jednocześnie o wskazanie w Formularzu asortymentowo-cenowym orientacyjnego terminu realizacji w zakresie poszczególnych rodzajów mebli.

Szacowaną wartość zamówienia proszę przekazać zgodnie z załączonym wzorem Formularza asortymentowo-cenowego drogą elektroniczną na adres e-mail: jarosław.giersz@mfipr.gov.pl w terminie do dnia 08.04.2022 r.

W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt z Panem Jarosławem Giersz: Jarosław.Giersz@mfipr.gov.pl.

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Cywilny, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Ogłoszenie ma na celu wyłącznie oszacowanie wartości zamówienia w związku z planowaną realizacją zamówienia publicznego.

Materiały

Formularz​_asortymentowo-cenowy​_0104
Formularz​_asortymentowo-cenowy​_0104.xls 0.57MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.04.2022 15:50 Norbert Guliński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Norbert Guliński/Jarosław Giersz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Szacowanie wartości zamówienia na sukcesywne dostawy mebli biurowych (z podziałem na 3 części) 1.0 01.04.2022 15:50 Norbert Guliński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}