Usługi doradczo-eksperckie w dziedzinie hotelarstwa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia zamówienia publicznego na obsługę hotelarską 11. sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum).
15.09.2020
Celem zlecenia są usługi doradczo-eksperckie w dziedzinie hotelarstwa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia zamówienia publicznego na obsługę hotelarską 11. sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 3 do Ogłoszenia o zamówieniu.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy do realizacji zamówienia skierują doradcę, który spełnia niżej wymienione warunki:
- posiada doświadczenie w świadczeniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 3 usług doradczo-eksperckich w dziedzinie hotelarstwa, polegających na doradzaniu hotelowi min. 3 gwiazdkowym, posiadającemu w swojej ofercie min. 100 pokoi (w tym przynajmniej 1 hotelowi należącemu do zagranicznej sieci hotelowej) w zakresie zarządzania hotelem oraz zarządzania systemem rezerwacyjnym hotelu;
- posiada min. 4-letnie doświadczenie na stanowisku managera w hotelu (ew. hotelach) min. 3 gwiazdkowym oraz posiadającym w swojej ofercie min. 100 pokoi , przy czym praca na tym stanowisku obejmowała kwestie zarządzania hotelem oraz zarządzania systemem rezerwacyjnym hotelu, i była wykonana w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego w lit. a) lub lit. b).
- posiada znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1 w skali globalnej biegłości językowej według "Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment (CEFR) - Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (ESOKJ).
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań do Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu) należy dołączyć wykaz osób zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku 2 do Ogłoszenia o zamówieniu .
Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny merytorycznej złożonych ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniższych kryteriów. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
|
Nazwa kryterium |
Znaczenie kryterium (w %) |
1 |
Cena |
100 |
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = 100 x --------------------------------------------
Cena brutto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu) i dostarczona wraz z Załącznikiem nr 2 – wykaz osób.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny.
3. Decydująca będzie data wpływu Oferty do Zleceniodawcy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin i sposób składania ofert
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: joanna.sliz@mfipr.gov.pl do 23 września 2020r.
- Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja ta ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku; nie stanowi również zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z potencjalnych ofert.
Osoby do kontaktu
Joanna Śliz, e-mail: joanna.sliz@mfipr.gov.pl
Dodatkowe warunki
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności.
2. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
3. Brak któregokolwiek z wymaganych załączników, załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z udziału w postępowaniu.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie Oferenta lub załączoną do oferty dokumentację. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Brak spełnienia przez Oferenta w/w warunków udziału w postępowaniu powoduje automatyczne odrzucenie jego oferty oraz brak jej uwzględnienia w postępowaniu.
6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (tj. otrzyma największa liczbę punktów) zostanie zawarta umowa na realizację usługi. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty, a realizacja zamówienia będzie przebiegała według jej postanowień. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) rozeznania rynku bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w części zamówienia dot. przeanalizowania aktualnego stanu bazy noclegowej w woj. śląskim i w Krakowie (pkt. I.1. SOPZ - załącznik nr 3 do Ogłoszenia o zamówieniu). Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że podwykonawcy zaproponowani przez Wykonawcę będą każdorazowo uprzednio zatwierdzani przez Zamawiającego. W przypadku braku zgody Zamawiającego na zaproponowanego podwykonawcę, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kolejnego podwykonawcy do akceptacji Zamawiającego lub realizację zamówienia samodzielnie.
9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
10. Koszty przejazdów, pobytu i inne koszty związane z wykonaniem niniejszego Zamówienia, niewymienione bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia pozostają po stronie Wykonawcy, nie mogą być podstawą dla roszczeń wobec Zamawiającego i powinny zostać uwzględnione w kalkulacji ceny ofertowej. Niemniej w przypadku spotkań, większość z nich będzie odbywać się w formule on-line.
Załączniki
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Wykaz osób;
- Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
Materiały
OgłoszenieOgłoszenie_o_zamowieniu_hot_final.doc 0.05MB Formularz ofertowy
Zal_1_-_formularz_ofertowy_hot_final.docx 0.02MB Wykaz osób
Zal_2_-_Wykaz_osób_hot_final.doc 0.07MB SOPZ
Zal_3_-_SOPZ_hotele_final_corr.doc 0.45MB
- Pierwsza publikacja:
- 16.09.2020 09:31 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Guliński/Michał Rudnicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługi doradczo-eksperckie w dziedzinie hotelarstwa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia zamówienia publicznego na obsługę hotelarską 11. sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum). | 1.0 | 16.09.2020 09:31 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP