Uslugi doradztwa logistyczno-technicznego w zwiazku z WUF 11
08.09.2020
Celem zlecenia są usługi doradczo-eksperckie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia zamówienia publicznego na obsługę organizacyjno-logistyczną 11. sesji Światowego Forum Miejskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 3 do Ogłoszenia o zamówieniu.
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy do realizacji zamówienia skierują doradcę, który
- posiada doświadczenie w świadczeniu usług doradczo-eksperckich w zakresie organizacji 3 wydarzeń o charakterze konferencji/konwentu/kongresu/zjaz /sympozjum1 dla minimum 500 uczestników każde, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym usługi doradczo-eksperckie przy realizacji każdego z wydarzeń obejmowały doradztwo w zakresie obsługi techniczno-sprzętowej
- posiada doświadczenie w zakresie organizacji 3 wydarzeń o charakterze konferencji/konwentu/kongresu/zjazdu/sympozjum1 dla minimum 500 uczestników każde, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, przy czym organizacja każdego wydarzenia obejmowała zapewnienie obsługi techniczno-sprzętowej.
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże spełnianie warunku udziału w postepowaniu wskazanego w tirecie pierwszym lub tirecie drugim, lub w tirecie pierwszym i drugim dla łącznie 3 wydarzeń.
- posiada znajomość języka angielskiego, w szczególności słownictwa techniczno-sprzętowego, w stopniu wystarczającym do pracy nad dokumentami opracowanymi w języku angielskim.
Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań do Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu) należy dołączyć wykaz osób zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku 2 do Ogłoszenia o zamówieniu.
Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona oceny merytorycznej złożonych ofert przyznając punkty w ramach kryterium oceny ofert i wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie poniższego kryterium. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
|
Nazwa kryterium |
Znaczenie kryterium (w %) |
1 |
Cena |
100 |
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = 100 x --------------------------------------------
Cena brutto oferty badanej
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta powinna być sporządzona na Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu) i dostarczona wraz z Załącznikiem nr 2 – wykaz osób.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w sposób czytelny.
3. Decydująca będzie data wpływu Oferty do Zleceniodawcy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin i sposób składania ofert
Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres: wojciech.porczyk@mfipr.gov.pl
do 18 września 2020r. do godziny 15.00
- Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Ogłoszenie o zamówieniu ma na celu wyłącznie rozpoznanie rynku; nie stanowi również zobowiązania Ministerstwa do przyjęcia którejkolwiek z potencjalnych ofert.
Osoby do kontaktu
Wojciech Porczyk, e-mail: wojciech.porczyk@mfipr.gov.pl
Dodatkowe warunki
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasady konkurencyjności.
2. Złożenie oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron. Oferty są przygotowywane na koszt Wykonawców.
3. Brak któregokolwiek z wymaganych załączników, załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z udziału w postępowaniu.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o podpisane oświadczenie Oferenta lub załączoną do oferty dokumentację. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
5. Brak spełnienia przez Oferenta w/w warunków udziału w postępowaniu powoduje automatyczne odrzucenie jego oferty oraz brak jej uwzględnienia w postępowaniu.
6. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (tj. otrzyma największa liczbę punktów) zostanie zawarta umowa na realizację usługi. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego po wybraniu oferty, a realizacja zamówienia będzie przebiegała według jej postanowień. W umowie przy jej zawieraniu zostanie zawarta cena wykonania usługi zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) rozeznania rynku bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania.
8. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.
9. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
10. Koszty przejazdów, pobytu i inne koszty związane z wykonaniem niniejszego Zamówienia, niewymienione bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia pozostają po stronie Wykonawcy, nie mogą być podstawą dla roszczeń wobec Zamawiającego i powinny zostać uwzględnione w kalkulacji ceny ofertowej. Niemniej w przypadku spotkań, większość z nich będzie odbywać się w formule on-line.
Załączniki
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Wykaz osób;
- Załącznik nr 3 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
[1] Wydarzenie ma stanowić samoistną/y konferencję lub konwent lub kongres lub zjazd lub sympozjum, a nie wydarzenie (np. targi), którego elementem był(a) konferencja lub konwent lub kongres lub zjazd lub sympozjum.
Materiały
OGŁOSZENIE_O_ZAMOWIENIUOGŁOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.doc 0.05MB Zal_1 - formularz ofertowy
Zal_1_-_formularz_ofertowy_kr_ad.docx 0.02MB Zal_2 - Wykaz osób
Zal_2_-_Wykaz_osób_kr.doc 0.07MB Zal_3 - SOPZ
Zał_3_-_szczegolowy_opis_przedmiotu_zamówienia_ekspert_logistyczny.DOC 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 08.09.2020 12:03 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Guliński/Michał Rudnicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Uslugi doradztwa logistyczno-technicznego w zwiazku z WUF 11 | 1.0 | 08.09.2020 12:03 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP