Wykonanie usługi skanowania akt osobowych wraz z poświadczeniem ich zgodności z oryginałami papierowymi
19.11.2021
W celu zbadania oferty rynkowej oraz oszacowania wartości zamówienia, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zwraca się z prośbą o przedstawienie informacji dotyczących szacunkowych kosztów realizacji niżej opisanego zamówienia.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi skanowania akt osobowych wraz z poświadczeniem ich zgodności z oryginałami papierowymi, pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Skanowaniu będą podlegały dokumenty (jedno i wielokartkowe zadrukowane/zapisane jedno lub dwustronnie) składające się na akta osobowe. Dokumenty w aktach zawierają dane osobowe w tym dane wrażliwe (o stanie zdrowia pracowników). Standardowo kartki są formatu A4.
Informacje o ofercie
Na podstawie dołączonego opisu usługi, prosimy o przesłanie szacowania ceny na usługę digitalizacji akt osobowych.
Szacowanie należy przesłać drogą elektroniczną w postaci wypełnionego pliku .excel dołączonego do ogłoszenia do 26 listopada 2021 r. na adres pawel.hoffner@mfipr.gov.pl
Osoba do kontaktu
Paweł Höffner, e-mail: pawel.hoffner@mfipr.gov.pl
Materiały
MFiPR_Digitalizacja_formularz_szacowaniaMFiPR_Digitalizacja_formularz_szacowania.xls 0.02MB 2021_Digitalizacja_szacowanie
2021_Digitalizacja_szacowanie.pdf 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2021 12:42 Norbert Guliński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Norbert Guliński/Paweł Höffner
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie usługi skanowania akt osobowych wraz z poświadczeniem ich zgodności z oryginałami papierowymi | 3.0 | 19.11.2021 12:54 Norbert Guliński |
wykonanie usługi skanowania akt osobowych wraz z poświadczeniem ich zgodności z oryginałami papierowymi | 2.0 | 19.11.2021 12:44 Norbert Guliński |
wykonanie usługi skanowania akt osobowych wraz z poświadczeniem ich zgodności z oryginałami papierowymi | 1.0 | 19.11.2021 12:42 Norbert Guliński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP