Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
04.03.2024
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz,
tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl,
do dnia 11.03.2024 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 533
Termin realizacji zamówienia: do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 11.03.2024 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIAWYNIKI_(montaż_CCTV).pdf 0.08MB Pytania i odpowiedzi - 05.03
Pytania_i_odpowiedzi_-_0503.pdf 0.13MB Projekt Wykonawczy – system monitoringu w budynku Laboratorium Drogowego
Projekt_Wykonawczy_–_system_monitoringu_w_budynku_Laboratorium_Drogowego.jpg 2.70MB 1. Opis przedmiotu zamówienia 05.03
1_Opis_przedmiotu_zamówienia_0503.docx 0.02MB 3.1 Przedmiar 05.03
31_Przedmiar_0503.xls 0.04MB Ogłoszenie o postępowaniu - CCTV Labo
Ogłoszenie_o_postępowaniu_-_CCTV_Labo.pdf 0.10MB 1. Opis przedmiotu zamówienia
1_Opis_przedmiotu_zamówienia.docx 0.02MB 2. Formularz ofertowy
2_Formularz_ofertowy.docx 0.02MB 3. Projekt umowy
3_Umowa_PROJEKT_CCTV.pdf 0.10MB 3.1 Przedmiar
31_Przedmiar.xls 0.04MB Klauzula informacyjna RODO
Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 04.03.2024 08:58 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 4.0 | 19.03.2024 14:27 Łukasz Marchwant |
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 3.0 | 07.03.2024 12:55 Łukasz Marchwant |
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 2.0 | 04.03.2024 09:11 Łukasz Marchwant |
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy | 1.0 | 04.03.2024 08:58 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP