W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

04.03.2024

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz,

tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl,

do dnia 11.03.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę:  Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 533                                                                                             

Termin realizacji zamówienia: do 5 tygodni od dnia podpisania umowy.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 11.03.2024 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
WYNIKI​_(montaż​_CCTV).pdf 0.08MB
Pytania i odpowiedzi - 05.03
Pytania​_i​_odpowiedzi​_-​_0503.pdf 0.13MB
Projekt Wykonawczy – system monitoringu w budynku Laboratorium Drogowego
Projekt​_Wykonawczy​_–​_system​_monitoringu​_w​_budynku​_Laboratorium​_Drogowego.jpg 2.70MB
1. Opis przedmiotu zamówienia 05.03
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_0503.docx 0.02MB
3.1 Przedmiar 05.03
31​_Przedmiar​_0503.xls 0.04MB
Ogłoszenie o postępowaniu - CCTV Labo
Ogłoszenie​_o​_postępowaniu​_-​_CCTV​_Labo.pdf 0.10MB
1. Opis przedmiotu zamówienia
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.docx 0.02MB
2. Formularz ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3. Projekt umowy
3​_Umowa​_PROJEKT​_CCTV.pdf 0.10MB
3.1 Przedmiar
31​_Przedmiar.xls 0.04MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.03.2024 08:58 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 4.0 19.03.2024 14:27 Łukasz Marchwant
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 3.0 07.03.2024 12:55 Łukasz Marchwant
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 2.0 04.03.2024 09:11 Łukasz Marchwant
Dostawa i montaż nowego systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) oraz demontaż starego systemu w WTiJBD Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 1.0 04.03.2024 08:58 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}