W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Obsługa Oddziałowego Archiwum Zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 2024-2026

09.08.2024

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

Obsługa Oddziałowego Archiwum Zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Kod CPV: 79995100-6 - Usługi archiwizacyjne

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wiwozniak@gddkia.gov.pl

do dnia 19.08.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Wioleta Woźniak, 52 32 34 533

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez 24 miesiące

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

Posiadanie zdolności zawodowych:

W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami dot. działalności archiwum co najmniej dwie umowy, każda o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto polegające na wykonywaniu usług w zakresie obsługi archiwum w urzędach administracji publicznej.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Potwierdzenie zdolności zawodowych, którego wzór stanowi załącznik nr 4.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 19.08.2022 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

 Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Wynik postępowania OAZ 2024-2026
Wynik​_postępowania​_OAZ​_2024-2026.pdf 0.09MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie​_Obsługa​_OAZ​_2024-2026.pdf 0.09MB
1. OPZ
1​_OPZ​_-​_obsługa​_OAZ​_2024-2026.docx 0.03MB
2. formularz ofertowy
2​_formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
3. Projekt umowy
3​_Projekt​_umowy​_-​_obsługa​_OAZ​_2024-2026.docx 0.04MB
3.3 wzór raportu
33​_wzór​_raportu.docx 0.02MB
3.4 wzór umowy powierzenia
34​_wzór​_umowy​_powierzenia.docx 0.04MB
4. Potwierdzenie zdolności zawodowych
4​_Potwierdzenie​_zdolności​_zawodowych.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.08.2024 13:13 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Obsługa Oddziałowego Archiwum Zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 2024-2026 2.0 27.08.2024 14:33 Łukasz Marchwant
Obsługa Oddziałowego Archiwum Zakładowego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 2024-2026 1.0 09.08.2024 13:13 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}