Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich
29.09.2023
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.
Przedmiot zamówienia:
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: esztejka@gddkia.gov.pl
do dnia 09.10.2023 r. do godz.11.00
Osoba prowadząca sprawę: Ewa Sztejka, tel. 52 32 34 533
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10.11.2023 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokół odbioru dokumentacji. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
1) Kryterium oceny – cena 100%.
2) Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
4) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
5) Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie.
Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
6) Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
7) Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania
Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
11) Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
12) Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 09.10.2023 r. do godz.11.00
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIAWyniki_postępowania_-Przeglądy_budowlane_i_kominiarskie.pdf 0.08MB 0. Ogłoszenie
0_Ogłoszenie.pdf 0.11MB 1. Opis przedmiotu zamówienia
1_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.11MB 1.1 Załącznik nr 1 do OPZ
11_Załącznik_nr_1_do_OPZ.pdf 0.16MB 2. Formularz ofertowy 2023
2_Formularz_ofertowy_2023.docx 0.02MB 3. Formularz cenowy- załączni nr 3
3_Formularz_cenowy-_załączni_nr_3.xlsx 0.02MB 4. Potwierdzenie zdolności zawodowych - załącznik nr 4
4_Potwierdzenie_zdolności_zawodowych_-_załącznik_nr_4.docx 0.02MB 5. Projekt umowy
5_Projekt_umowy.pdf 0.11MB wzór PROTOKÓŁ 1- przekazania dokumentacji
wzór_PROTOKÓŁ_1-_przekazania_dokumentacji.pdf 0.08MB wzór PROTOKÓŁ 2- odbiór dokumentacji
wzór_PROTOKÓŁ_2-_odbiór_dokumentacji.pdf 0.17MB
- Pierwsza publikacja:
- 29.09.2023 14:17 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich | 2.0 | 25.06.2024 11:21 Łukasz Marchwant |
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich | 1.0 | 29.09.2023 14:17 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP