W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich

29.09.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający: 

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: esztejka@gddkia.gov.pl
do dnia 09.10.2023 r. do godz.11.00

Osoba prowadząca sprawę: Ewa Sztejka, tel. 52 32 34 533

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 10.11.2023 r.

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego  prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokół odbioru dokumentacji. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
1) Kryterium oceny – cena 100%.
2) Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
4) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
5) Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie.
Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
6) Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
7) Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania
Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
11) Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
12) Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 09.10.2023 r. do godz.11.00

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Wyniki​_postępowania​_-Przeglądy​_budowlane​_i​_kominiarskie.pdf 0.08MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie.pdf 0.11MB
1. Opis przedmiotu zamówienia
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.11MB
1.1 Załącznik nr 1 do OPZ
11​_Załącznik​_nr​_1​_do​_OPZ.pdf 0.16MB
2. Formularz ofertowy 2023
2​_Formularz​_ofertowy​_2023.docx 0.02MB
3. Formularz cenowy- załączni nr 3
3​_Formularz​_cenowy-​_załączni​_nr​_3.xlsx 0.02MB
4. Potwierdzenie zdolności zawodowych - załącznik nr 4
4​_Potwierdzenie​_zdolności​_zawodowych​_-​_załącznik​_nr​_4.docx 0.02MB
5. Projekt umowy
5​_Projekt​_umowy.pdf 0.11MB
wzór PROTOKÓŁ 1- przekazania dokumentacji
wzór​_PROTOKÓŁ​_1-​_przekazania​_dokumentacji.pdf 0.08MB
wzór PROTOKÓŁ 2- odbiór dokumentacji
wzór​_PROTOKÓŁ​_2-​_odbiór​_dokumentacji.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.09.2023 14:17 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich 2.0 25.06.2024 11:21 Łukasz Marchwant
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich 1.0 29.09.2023 14:17 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}