Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej
28.06.2024
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Prowadzący postępowanie: Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno lub email: lpoddebniak@gddkia.gov.pl do dnia 09.07.2024r. do godz. 12:00. Osoba prowadząca sprawę: Lidia Poddębniak tel. 044 755 22 43; 664952322 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 60 dni od dnia podpisania umowy Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryterium wyboru ofert: 100% cena Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź
Prowadzący postępowanie: Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno
Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej
Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie,
ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno
lub email: lpoddebniak@gddkia.gov.pl
do dnia 09.07.2024r. do godz. 12:00.
Osoba prowadząca sprawę: Lidia Poddębniak tel. 044 755 22 43; 664952322
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): 60 dni od dnia podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Kryterium wyboru ofert: 100% cena
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
DokumentyOGŁOSZENIE.zip 0.38MB Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja_o_udzieleniu_zamówienia_(29).pdf 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.06.2024 14:06 Plich - Więclewska Dorota
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej | 2.0 | 08.08.2024 11:25 Plich - Więclewska Dorota |
Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej | 1.0 | 28.06.2024 14:06 Plich - Więclewska Dorota |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP