W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej

28.06.2024

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Prowadzący postępowanie: Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno Przedmiot zamówienia: Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno lub email: lpoddebniak@gddkia.gov.pl do dnia 09.07.2024r. do godz. 12:00. Osoba prowadząca sprawę: Lidia Poddębniak tel. 044 755 22 43; 664952322 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 60 dni od dnia podpisania umowy Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryterium wyboru ofert: 100% cena Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi

ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź

Prowadzący postępowanie:  Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno

 

Przedmiot zamówienia:  Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego  do prowadzenia Akcji Zimowej

 Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Opocznie,

ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno

lub email: lpoddebniak@gddkia.gov.pl

 

do dnia  09.07.2024r. do godz. 12:00.

 

Osoba prowadząca sprawęLidia Poddębniak tel. 044 755 22 43; 664952322

(imię i nazwisko, tel.)

 

Termin realizacji zamówienia1): 60 dni od dnia podpisania umowy

 

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30  dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Inne dane2):

Kryterium wyboru ofert: 100% cena

 

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

 

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty
OGŁOSZENIE.zip 0.38MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_(29).pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.06.2024 14:06 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej 2.0 08.08.2024 11:25 Plich - Więclewska Dorota
Remont pomieszczeń w budynku Obwodu Drogowego w Opocznie przeznaczonego do prowadzenia Akcji Zimowej 1.0 28.06.2024 14:06 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}