W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części

08.11.2024

Oferty należy przesyłać do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl

do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 555                                                                                                              

Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zadania określonego w umowie.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datą zapłaty uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.
  13. Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce  „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do formularza ofertowego należy załączyć wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 oraz wypełniony dokument potwierdzenie zdolności zawodowych - załączniku nr 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

PYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI 13.11.2024
Pytania​_1​_z​_13112024.pdf 0.10MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie.pdf 0.09MB
1. OPZ
1​_OPZ.pdf 0.12MB
2. Formularz ofertowy
2​_formularz​_ofertowy.pdf 0.09MB
3 i 5. Formularze cenowe i potwierdzenie zdolności zawodowych - edytowalne
3​_i​_5​_Formularze​_cenowe​_i​_potwierdzenie​_zdolnosci.zip 0.34MB
4. Projekt umowy - serwis drukarek
4​_Projekt​_umowy​_-​_serwis​_drukarek.pdf 0.13MB
5. Potwierdzenie zdolności zawodowych
5​_Potwierdzenie​_zdolności​_zawodowych.pdf 0.10MB
6. Klauzula informacyjna RODO
5​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.11.2024 16:42 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części 2.0 14.11.2024 16:29 Łukasz Marchwant
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części 1.0 08.11.2024 16:42 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}