Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części
08.11.2024
Oferty należy przesyłać do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: lmarchwant@gddkia.gov.pl
do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Marchwant, tel. 52 32 34 555
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2026 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zadania określonego w umowie.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datą zapłaty uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.
- Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do formularza ofertowego należy załączyć wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 oraz wypełniony dokument potwierdzenie zdolności zawodowych - załączniku nr 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zostały opisane w Opisie przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
PYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI 13.11.2024Pytania_1_z_13112024.pdf 0.10MB 0. Ogłoszenie
0_Ogłoszenie.pdf 0.09MB 1. OPZ
1_OPZ.pdf 0.12MB 2. Formularz ofertowy
2_formularz_ofertowy.pdf 0.09MB 3 i 5. Formularze cenowe i potwierdzenie zdolności zawodowych - edytowalne
3_i_5_Formularze_cenowe_i_potwierdzenie_zdolnosci.zip 0.34MB 4. Projekt umowy - serwis drukarek
4_Projekt_umowy_-_serwis_drukarek.pdf 0.13MB 5. Potwierdzenie zdolności zawodowych
5_Potwierdzenie_zdolności_zawodowych.pdf 0.10MB 6. Klauzula informacyjna RODO
5_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB
- Pierwsza publikacja:
- 08.11.2024 16:42 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części | 2.0 | 14.11.2024 16:29 Łukasz Marchwant |
Serwis urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, faxów i niszczarek będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w zakresie przeglądów konserwacyjnych i napraw z podziałem na części | 1.0 | 08.11.2024 16:42 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP