W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawowanie funkcji weryfikatora i inspektora nadzoru

29.08.2024

Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim”. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail echarazka@gddkia.gov.pl do dnia 12.09.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Edyta Jędrzejewska tel. 24/355 79 91

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi

Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):

Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92
w m. Bedlno w woj. łódzkim”.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail echarazka@gddkia.gov.pl do dnia 12.09.2024 r.

Osoba prowadząca sprawę:  Edyta Jędrzejewska tel. 24/355 79 91

(imię i nazwisko, tel.)

Termin realizacji zamówienia1): 1) od dnia zawarcia Umowy do dnia zakończenia ostatniego przeglądu gwarancyjnego w okresie rękojmi i gwarancji

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane2):

Kryteria oceny ofert –100% cena
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki podmiotowe. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

dokumenty do postępowania
DO​_BIPu.zip 0.26MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.08.2024 12:26 Kuźbik Violetta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprawowanie funkcji weryfikatora i inspektora nadzoru 2.0 13.11.2024 08:50 Plich - Więclewska Dorota
Sprawowanie funkcji weryfikatora i inspektora nadzoru 1.0 29.08.2024 12:26 Kuźbik Violetta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}