W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie przeglądów i naprawa agregatów prądotwórczych

27.06.2024

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, NIP: 725-17-13-273 Prowadzący postępowanie: Rejon Autostradowy w Łowiczu, Dzierzgów 114, 99-416 Nieborów Przedmiot zamówienia: „Wykonanie przeglądów i naprawa agregatów prądotwórczych” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: lowicz@gddkia.gov.pl do końca dnia 08.07.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Wojciech Zagórski –tel. 046 830-25-94 Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę obiążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryterium oceny ofert: najniższa cena zamówienia (cena - 100%). Niniejsze zamówienie jest o wartości poniżej 130 000,00 PLN (netto). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z formularzem cenowym.

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź, NIP: 725-17-13-273

Prowadzący postępowanie:

Rejon Autostradowy w  Łowiczu, Dzierzgów 114, 99-416 Nieborów 

 

Przedmiot zamówienia:

 

„Wykonanie przeglądów i naprawa agregatów prądotwórczych”

 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

e-mail: lowicz@gddkia.gov.pl do końca dnia 08.07.2024 r.

Osoba prowadząca sprawę:   

Wojciech Zagórski –tel. 046 830-25-94

 

Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy  

 

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie  nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę obiążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Inne dane:

 

Kryterium oceny ofert: najniższa cena zamówienia (cena - 100%).

 

Niniejsze zamówienie jest  o wartości poniżej 130 000,00 PLN (netto).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

 

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z formularzem  cenowym.

Materiały

Dokumentacja
Dokumentacja.zip 0.31MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.06.2024 14:37 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie przeglądów i naprawa agregatów prądotwórczych 1.0 27.06.2024 14:37 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}