W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 13 sierpnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.157.2018.KCz/MKW.21

18.08.2021

Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 13 sierpnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.157.2018.KCz/MKW.21, uchylająca decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku z dnia 14 listopada 2018 r., znak: RDOŚ-Gd-WOO.4210.28.2014.KLP.KSZ.64, o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: Budowa ulicy Nowej Węglowej i tunelu pod torami kolejowymi do ulicy Morskiej w Gdyni wraz z przebudową istniejącego układu komunikacyjnego” – etap I budowa ulicy Nowej Węglowej w Gdyni oraz rozbudowa ul. Waszyngtona wraz z dowiązaniem do istniejącego układu komunikacyjnego, w części i w tym zakresie orzekająca co do istoty sprawy, a w pozostałej części utrzymująca decyzję w mocy.

Materiały

Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 13 sierpnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.157.2018.KCz/MKW.21
DŚU​_DOOŚ-WDŚZIL4201572018KCzMKW21​_decyja.pdf 25.48MB
Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 13 sierpnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.157.2018.KCz/MKW.21​_wersja dostępna
DOOŚ-WDŚZIL4201572018KCzMKW21​_-​_wd.docx 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.08.2021 11:44 Anita Omelczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anita Omelczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 13 sierpnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.157.2018.KCz/MKW.21 2.0 10.08.2023 09:30 Anita Omelczuk
Decyzja Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 13 sierpnia 2021 r., znak: DOOŚ-WDŚ/ZIL.420.157.2018.KCz/MKW.21 1.0 18.08.2021 11:44 Anita Omelczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}