W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105

01.03.2022

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105, w sprawie poinformowania stron postępowania o wyznaczeniu nowego terminu załatwienia sprawy dotyczącej odwołania od decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie z dnia 18 marca 2020 r., znak: WONS-OŚ.4233.1. 2017.KK.68, ustalającej środowiskowe uwarunkowania dla przedsięwzięcia pn.: 1B.2 Etap I i Etap II Prace modernizacyjne na Odrze Granicznej w ramach Projektu Ochrony Przeciwpowodziowej w Dorzeczu Odry i Wisły.

Materiały

Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105
DOOS-WDSZOO420242020aka105.pdf 0.08MB
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022 r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105 - wersja dostępna
DOOŚ-WDŚZOO420242020aka105​_-​_wersja​_dostępna.docx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.03.2022 10:50 Judyta Mikołajczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Judyta Mikołajczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105 3.0 11.09.2023 13:05 Judyta Mikołajczuk
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105 2.0 01.03.2022 10:54 Judyta Mikołajczuk
Zawiadomienie Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 28 lutego 2022r., znak: DOOŚ-WDŚZOO.420.24.2020.aka.105 1.0 01.03.2022 10:50 Judyta Mikołajczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}