Aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków
Wprowadzenie elektronicznego formularza zgłaszania alertów
Na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego w zakładce "Serializacja produktów leczniczych" opublikowana została aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków. Od tej pory użytkownicy końcowi przy zgłaszaniu nie muszą wypełniać papierowych załączników. Na stronie Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków, pod adresem https://www.nmvo.pl/pl/alert, umieszczony został elektroniczny formularz służący do zgłaszania alertów.
Najważniejsze informacje dotyczące serializacji produktów leczniczych oraz zaktualizowany przewodnik znaleźć można pod tym linkiem.
Materiały
Przewodnik zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków dla produktów podlegających serializacjiPrzewodnik_zarzadzania_alertami_generowanymi_przez_system_weryfikacji_autentycznosci_lekow_dla_produktow_podlegajacych_serializacji_i_wprowadzonych_do_obrotu_po_9_lutego_2019_r_.PDF 0.71MB Lista kontrolna dla użytkownika końcowego
Zalacznik_nr_1_-_Lista_kontrolna_dla_uzytkownika_koncowego.docx 0.02MB Lista kontrolna dla podmiotu odpowiedzialnego
Zalacznik_nr_2_-_Lista_kontrolna_dla_podmiotu_odpowiedzialnego.docx 0.02MB Lista kontrolna dla PLMVO
Zalacznik_nr_3_-_Lista_kontrolna_dla_PLMVO.docx 0.02MB