Skargi i wnioski
PRZYJMOWANIE SKARG I WNIOSKÓW
Dyrektor Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni
przyjmuje w sprawach skarg i wniosków
wtorek 10:00 – 12:00
Kierownicy i pracownicy komórek organizacyjnych przyjmują interesantów
codziennie w godzinach 7:30 – 15:05
Podania i skargi można składać w sekretariacie GSSE w Gdyni przy ul. Kontenerowej 4 w godzinach 7:30 – 15:05.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej (gsse.gdynia@pis.gov.pl) i ustnie do protokołu.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Przedmiotem skargi mogą być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywani zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Uwaga: Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Terminy załatwiania skarg i wniosków:
Skargi (wnioski) Państwowy Graniczny Inspektor Sanitarny w Gdyni załatwia bez zbędnej zwłoki, jednakże gdy skarga (wniosek) wymaga uzgodnień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego oraz badania akt – załatwiana jest w terminie 1 miesiąca od daty otrzymania. Skargi i wnioski szczególnie skomplikowane załatwiane są nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania wyjaśniającego.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1701 z późn. zm.).
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).