W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sprzęt

GBA 3/36/4,2
Samochód średni ratowniczo-gaśniczy o napędzie terenowym. Rok produkcji 2018.
Pojazd posiada zbiornik wody o poj. 3m3, 0,3m3 środka pianotwórczego, autopompę o wydajności 36 hl/min oraz szybkie natarcie o wydajności 4,2 hl/min. Na wyposażeniu pojazdu znajduje się m.in.: elektrycznie narzędzie hydrauliczne typu combi, pompa pływająca, sprzęt burzący, armatura wodna, zestaw do ratownictwa wysokościowego, ratowniczy sprzęt mechaniczny, aparaty ochrony dróg oddechowych, sprzęt pomiarowy, torbę ratownictwa medycznego PSP R1 oraz defibrylator AED.

 

SRt

Samochód średni ratownictwa technicznego o napędzie terenowym. Rok produkcji 2018.
Na wyposażeniu posiada m.in. hydrauliczny dźwig samochodowy (HDS), detektor wielogazowy, poduszki pneumatyczne wysokiego i niskiego ciśnienia, ratownicze zestawy hydrauliczne, pilarki łańcuchowe, przecinarki tarczowe, torbę ratownictwa medycznego PSP R1 oraz defibrylator AED.

 

SCD 42

Samochód specjalny z zabudowaną drabiną mechaniczną o wysięgu 42 metrów, wyposażony
 w łamane przęsło oraz funkcję dźwigu. Rok produkcji 2017. Na wyposażeniu posiada m.in. skokochron, zestaw do ratownictwa wysokościowego, sprzęt oświetleniowy, lancę gaśniczą, aparaty ochrony dróg oddechowych, pilarkę ratowniczą, torbę ratownictwa medycznego PSP R1 oraz defibrylator AED.

 

GCBA 9/60

Samochód ciężki ratowniczo-gaśniczy o napędzie terenowym. Rok produkcji 2008.
Pojazd posiada zbiornik wody o poj. 9 m3, 3 m3 środka pianotwórczego, autopompę o wydajności 60hl/min. Na wyposażeniu posiada m.in. aparaty ochrony dróg oddechowych, działko wodno-pianowe o dużej wydajności, maszt oświetleniowy, armaturę wodno-pianową, torbę ratownictwa medycznego PSP R1.

 

QUAD

Lekki pojazd specjalistyczny do poruszania się w trudno dostępnym terenie. Rok produkcji 2014.
W okresie zimowym tradycyjne koła zastępują gąsienice. Istnieje możliwość podpięcia przyczepki
lub specjalnych sań umożliwiających transport sprzętu.

 

SLRR

Samochód lekki rozpoznawczo-ratowniczy o napędzie terenowym. Rok produkcji 2014. Samochód głównie wykorzystywany jest przez dowódcę JRG na potrzeby kierowania działaniami ratowniczo-gaśniczymi.

 

SW 2500

Samochód specjalny wężowy z napędem terenowym. Rok produkcji 2010. Jego wyposażenie stanowią węże W110 o łącznej długości 2500m znajdujące się na dwóch zwijadłach, pilarka łańcuchowa oraz mostki przejazdowe.

 

Przyczepa pompowa gaśnicza

Motopompa o wydajności 8m3/min zamontowana na przyczepie. Rok produkcji 2013.
Przyczepa z pompą i samochodem SW2500 stanowi komplet wykorzystywany przy większych akcjach ratowniczo-gaśniczych, gdzie konieczne jest pompowanie wody ze zbiorników wodnych.

 

SRw

Samochód specjalny ratownictwa wodnego o napędzie terenowym. Rok produkcji 2015.

Znajduje się w nim sprzęt i narzędzia niezbędne do pracy Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Wodno-Nurkowego (SGRWN).

 

SLRR

Samochód lekki rozpoznawczo ratowniczy o napędzie terenowym. Rok produkcji 2019.
W części ładunkowej pojazdu zamontowane zostało urządzenie gasząco-tnące tzw. „COBRA”. Wysokie ciśnienie podawanej wody z dodatkiem materiału ciernego pozwala na przebicie się przez materiały budowlane. Wykonanie przebicia daje możliwość podania mgły wodnej z zewnątrz do pomieszczenia objętego pożarem. Medium podawane jest pod ciśnieniem 200 bar z max. wydajnością 42dm3/min.

{"register":{"columns":[]}}