Zgłoszenie obiektu do odbioru
Zgłoszenia budynku do odbioru przez Państwową Straż Pożarną.
Poniżej zamieszczono formularz zgłoszenia budynku do odbioru przez Państwową Straż Pożarną.
Do pobrania dostępny jest także wykaz dokumentów, które wymagane będą w trakcie prowadzonych czynności odbiorowych. Skompletowanie dokumentów w kolejności zgodnej z wykazem ułatwi postępowanie i skróci czas odbioru budynku.
Jeżeli projekt budowlany nie wymaga uzgodnienia z rzeczoznawcą w zakresie ochrony przeciwpożarowej, Komendant Miejski PSP może odstąpić od zajęcia stanowiska w przedmiotowej sprawie, co nie zwalnia jednak właściciela i projektanta od przestrzegania obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
Materiały
Wzór zawiadomienia o zakończeniu budowy (.docx)Wzór_zawiadomienia_o_zakończeniu_budowy.docx 0.02MB Wzór zawiadomienia o zakończeniu budowy (PDF)
Wzór_zawiadomienia_o_zakończeniu_budowy.pdf 0.10MB Wykaz dokumentów do odbioru (.docx)
Wykaz_dokumentów_do_odbioru.doc 0.07MB Wykaz dokumentów do odbioru (PDF)
Wykaz_dokumentów_do_odbioru.pdf 0.12MB