W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna

Kierownik Sekcji
st. asp. mgr Dariusz Kulpa

tel. 47 8517379

Starszy Inspektor Sztabowy
mł. asp. Mariusz Franiel

tel. 47 8517381

Starszy Inspektor
Urszula Janasik

tel. 47 8517380
 

Zadania Sekcji Kwatermistrzowsko – Technicznej

W zakresie świadczenia kwatermistrzowskich:

  1. administrowanie oraz wskazówki dotyczące miejsc przeznaczonych do użytku i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie stacji dysków komendy z przepisów (prowadzenie obiektów budowlanych);
  2. Niedopracowanie i opracowanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażeniu strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenie osobiste;
  3. prowadzenie obsługi mieszkaniowej i mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy;
  4. sprawdzanie badań i sprzętu, paliwa, materiałów, usług i napraw do testów wstępnych testów komendy ze szczególnym problemem;
  5. prowadzenie sprawowanie z przyznawaniem strażakom ekwiwalentu za remont i brak lokalu oraz pomoc na budownictwo mieszkaniowe;
  6. prowadzenie spraw socjalnych i bytowych pracowników dotyczących prawa do przejazdu na kosztach jednostek organizacyjnych PSP, dopłaty do wypoczynku, wraz ze zwrotem kosztów przejazdu oraz usług z zakresu korzystania ze sklepu z funduszu usług socjalnych;
  7. ułatwienia logistyczne działania ratownicze, narzędzia i narzędzia wsparcia przez narzędzia KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  8. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i film przeglądowy komendy;
  9. prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku;
  10. gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych z likwidacją zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nie wynagrodzenie przekazanie oraz darowizna ;
  11. sporządzanie przeglądu zakupów i robót budowlano - instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych płatniczych w dyspozycji komendy;
  12. realizacja zadań z postępowaniami odszkodowawczymi;
  13. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu biologicznego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne i ratownicze w tym zakresie;
  14. realizowanie prac dotyczących projektów z pozyskiwaniem środków z badań strukturalnych i celowych Unii Europejskiej iz innych źródeł;
  15. ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej, zapewnienie jego konserwacji;
  16. weryfikacja pod względem merytorycznym dokumentów zakupu;
  17. obsługa obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze wsparcia socjalnego (ZFŚS);
  18. współdziałanie przy planowaniu systemów dyspozycyjnych, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy.

 

Zakres zadań technicznych:

  1. inicjowanie i podjęcie działań na rzecz wsparcia gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
  2. zobacz potrzeby, organizowanie przeglądów, napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
  3. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów sprzętu transportowego;
  4. organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego;
  5. prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
  6. prowadzenie kontroli nad: eksploatacja sprzętu transportowego, terminowości badań sprzętu technicznego znajdującego się na wyposażeniu komendy;
  7. zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
  8. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  9. Kontrolowanie i analizowanie testów prowadzących przez testy organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej transportowego, aw szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  10. opracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
  11. nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza zaplecza (ewidencja i legalizacja sprzętu), w tym warsztacie warsztatu obsługi sprzętu instalacji oddechowego, itp.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 19:08 st. kpt. Mariusz Kita
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Maciej Małczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 8.0 04.01.2024 10:45 mł. bryg. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 7.0 03.08.2023 12:50 st. kpt. Maciej Małczak
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 6.0 03.08.2023 12:41 st. kpt. Maciej Małczak
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 5.0 05.09.2022 17:41 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 4.0 09.12.2021 22:04 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 3.0 10.12.2020 07:09 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 2.0 08.12.2020 07:28 st. kpt. Mariusz Kita
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 1.0 07.12.2020 19:08 st. kpt. Mariusz Kita

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}