W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wydział Logistyki

Naczelnik Wydziału
kpt. mgr inż. Magdalena PUSTELNIAK
mail: m.pustelniak@straz.rzeszow.pl
tel.: 17 858 43 62

Starszy Inspektor Sztabowy
st. asp. Krzysztof MARCINOWSKI
mail: k.marcinowski@straz.rzeszow.pl
tel.: 17 858 32 68

Dyżurny Operacyjny
asp. sztab. Kazimierz WRÓBEL
mail: k.wrobel@straz.rzeszow.pl
tel.: 17 858 32 68

Starszy Inspektor
mł. asp. Karol LECH
mail: k.lech@straz.rzeszow.pl
tel.: 17 858 32 61

Absolwent-aspirant
mł. asp. Damian ŚCIERANKA
mail: d.scieranka@straz.rzeszow.pl
tel.: 17 858 32 62

Technik
mgr Marcin BARAN
mail: m.baran@straz.rzeszow.pl
Tel.: 17 858 41 62

Starszy Technik
Zdzisław TURCZYN
tel.: 17 858 32 79

Gospodarz Obiektu
Bogdan KOTOWICZ


 Do zadań Wydziału Logistyki należy w szczególności: 

1)   w zakresie spraw kwatermistrzowskich:

  1. administrowanie nieruchomościami oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie,
  2. monitorowanie potrzeb oraz opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenie osobiste,
  3. prowadzenie gospodarki mieszkaniowej  strażaków komendy miejskiej,
  4. prowadzenie gospodarki mundurowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej,
  5. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych,
  6. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty Krajowego Systemu Ratowniczo Gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  7. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej komendy miejskiej,
  8. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku,
  9. gospodarowanie składnikami majątku, w tym sporządzanie dokumentacji związanej z likwidowaniem zbędnych rzeczowych składników majątku,
  10. sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej,
  11. prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy miejskiej, a także postępowań odszkodowawczych,
  12. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczegoi ratowniczego, sprzętu warsztatowego, silnikowego tym transportowego, usług związanych z funkcjonowaniem tego sprzętu, a także środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z Wydziałem Operacyjnym priorytetów w tym zakresie,
  13. realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej oraz z innych źródeł,
  14. weryfikacja pod względem merytorycznym finansowych dokumentów zakupu,
  15. przygotowywanie projektów umów zawieranych z instytucjami, organizacjami, przedsiębiorstwami itp. w ramach merytorycznego działania wydziału,
  16. prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania wydziału,
  17. planowanie, rozdział i obsługa dotacji dla jednostek ochotniczych straży pożarnych i innych jednostek ochrony przeciwpożarowej,
  18. prowadzenie gospodarki odpadami,
  19. realizowanie zadań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

2)   w zakresie spraw technicznych:

  1. inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego,
  2. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych,
  3. prowadzenie gospodarki transportowej komendy miejskiej,
  4. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi,
  5. nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy miejskiej dokumentacji związanej z samochodami
    i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych,
  6. organizowanie przeglądów, napraw i konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego oraz innych urządzeń i instalacji technicznych,
  7. określanie wymogów parametrów technicznych dla nowo kupowanych samochodów i sprzętu silnikowego,
  8. analizowanie i planowanie stanu wyposażenia technicznego Komendy Miejskiej,
  9. przedstawianie wniosków w sprawie stanu wyposażenia jednostek ratowniczo-gaśniczych,
  10. prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego,
  11. zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.11.2020 10:51 Paweł Krzyśko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacyjno-Kadrowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Logistyki 15.0 19.08.2024 07:51 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 14.0 14.08.2024 14:17 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 13.0 03.06.2024 11:51 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 12.0 04.03.2024 10:35 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 11.0 27.02.2024 08:20 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 10.0 26.02.2024 08:11 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 9.0 02.08.2023 08:37 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 8.0 09.03.2023 15:16 Jan Czerwonka
Wydział Logistyki 7.0 10.08.2022 11:00 Paweł Krzyśko
Wydział Logistyki 6.0 02.04.2021 08:40 Paweł Krzyśko
Wydział Logistyki 5.0 01.04.2021 15:19 Paweł Krzyśko
Wydział Logistyki 4.0 23.03.2021 13:29 Paweł Krzyśko
Wydział Logistyki 3.0 04.01.2021 12:38 Paweł Krzyśko
Wydział Logistyki 2.0 10.12.2020 14:18 Paweł Krzyśko
Wydział Logistyki 1.0 25.11.2020 10:51 Paweł Krzyśko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}