Sekcja Organizacyjno - Kadrowa
Kierownik Sekcji – asp. mgr Magdalena Mikowicz
tel. 32 363 18 48
Zadania Sekcji Organizacyjno-Kadrowej:
W zakresie zadań kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej Komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów Komendy;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie, w tym dowódców JRG;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników Komendy;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników Komendy;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
- prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
- weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
- ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
- kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie;
W zakresie zadań organizacyjnych:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta;
- udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych Komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
- udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie;
- prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych Komendy
oraz analizowanie stanu przyznanych etatów; - organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy i JRG;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta;
- koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w Komendzie
oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie; - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w Komendzie.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 07:36 st. kpt. Tomasz Dejnak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Organizacyjno Kadrowa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 4.0 | 06.05.2024 09:10 mł. bryg. Tomasz Dejnak |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 3.0 | 07.05.2021 10:09 mł. asp. Magdalena Mikowicz |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 2.0 | 10.12.2020 13:06 st. kpt. Tomasz Dejnak |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 1.0 | 08.12.2020 07:36 st. kpt. Tomasz Dejnak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP