Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna
Starszy Technik Sztabowy:
ogn. Jacek Goraus
Młodszy Technik:
st. str. Dariusz Batek
Starszy Technik:
Izabela Jureczko
KONTAKT:
tel.: 32 323 24 67
fax: 32 323 24 69
W zakresie zadań kwatermistrzowskich:
- administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie dokumentacji budynków komendy wynikających z przepisów (prowadzenie książek obiektów budowlanych);
- monitorowanie potrzeb i opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia funkcjonariuszy w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej i mundurowej funkcjonariuszy;
- dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem funkcjonariuszom ekwiwalentu za remont i brak lokalu oraz pomocą na budownictwo mieszkaniowe;
- prowadzenie spraw socjalnych i bytowych pracowników i funkcjonariuszy dotyczących prawa do przejazdu na koszt jednostki organizacyjnej PSP, dopłaty do wypoczynku, wraz ze zwrotem kosztów przejazdu oraz z zakresu korzystania ze zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy;
- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku;
- gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych
z likwidowaniem zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nieodpłatne przekazanie oraz darowizna; - sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy;
- realizacja zadań związanych z postępowaniami odszkodowawczymi;
- systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne priorytetów w tym zakresie;
- realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków
z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł; - ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej;
- weryfikacja pod względem merytorycznym finansowych dokumentów zakupu;
- prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze świadczeń funduszu socjalnego;
- współdziałanie przy planowaniu systemów łączności dyspozycyjnej, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy.
- współpraca z kołem emerytów i rencistów, prowadzenie spraw socjalnych emerytów i rencistów,
- prowadzenie spraw związanych z rozdziałem kosztów operatorów monitoringu kosztami funkcjonowania Stacji Odbiorczej Alarmów Pożarowych w komendzie;
W zakresie zadań technicznych:
- inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
- monitorowanie potrzeb, organizowanie przeglądów, zlecanie napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
- prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych sprzętu transportowego;
- organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego; bieżąca realizacja zapotrzebowania w środki i części zamienne, oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne;
- prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
- prowadzenie kontroli nad: eksploatacją sprzętu transportowego, terminowością badań technicznych sprzętu znajdującego się na wyposażeniu jednostki;
- weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych ;
- zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
- prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
- kontrolowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu transportowego, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
- wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
- nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza technicznego (ewidencja i legalizacja sprzętu) w tym funkcjonowania warsztatu obsługi sprzętu ochrony układu oddechowego, itp.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 00:35 asp. Piotr Myrda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Myrda Piotr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 8.0 | 27.02.2024 15:19 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 7.0 | 05.09.2023 15:16 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 6.0 | 31.08.2023 16:06 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 5.0 | 10.07.2023 09:52 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 4.0 | 06.04.2023 13:32 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 3.0 | 01.03.2023 15:23 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 2.0 | 12.02.2021 11:15 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna | 1.0 | 10.12.2020 00:35 asp. Piotr Myrda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP