Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Starszy Technik Sztabowy:
st. ogn. Agnieszka Tarasiewicz
Młodszy Technik:
sekc. Paulina Drózd
KONTAKT:
tel.: 32 227 38 71
fax: 32 227 30 22
W zakresie zadań kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników i funkcjonariuszy komendy;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników
i funkcjonariuszy komendy; - realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników i funkcjonariuszy komendy;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników i funkcjonariuszy oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
- prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników i funkcjonariuszy;
- weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
- ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego i zmianowego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
- kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.
- realizowanie zadań wynikających z funkcji płatnika, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej wymaganej przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;
W zakresie zadań organizacyjnych:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
- udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
- udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
- prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i JOP;
- przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
- organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
- koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.
W zakresie zadań archiwizacyjnych:
- organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
- prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
- współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
- udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 00:36 asp. Piotr Myrda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Myrda Piotr
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 4.0 | 01.03.2023 15:24 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 3.0 | 06.05.2021 15:50 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 2.0 | 12.02.2021 11:17 asp. Piotr Myrda |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 1.0 | 10.12.2020 00:36 asp. Piotr Myrda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP