Informacja po zakończeniu ETAPU II
Informacja po zakończeniu ETAPU II
Naboru do służby przygotowawczej nr 2/N/2024 w Komendzie Miejskiej PSP m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa
Po zakończeniu testów sprawności fizycznej, pozytywnie do Etapu III – oceny dokumentów zakwalifikowano kandydatów, których numer identyfikacyjny zamieszczono w poniższej tabeli:
Lp. |
Numer kandydata |
1 |
2/N/2024/18 |
2 |
2/N/2024/11 |
3 |
2/N/2024/15 |
4 |
2/N/2024/7 |
5 |
2/N/2024/12 |
6 |
2/N/2024/5 |
7 |
2/N/2024/1 |
8 |
2/N/2024/3 |
9 |
2/N/2024/19 |
W naborze nr 2/N/2024 obniżony został minimalny do osiągnięcia wynik końcowy
do 41 pkt, z powodu mniejszej liczby kandydatów, którzy zaliczyli test od liczby stanowisk, na które jest prowadzony nabór.
Wymienieni kandydaci powinni dostarczyć w terminie do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 15:30, do Kancelarii Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy przy ul. Polnej 1, 00-622 Warszawa (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego):
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności; w szczególności dokumentów stanowiących podstawę do przyznania punktów preferencyjnych oraz potwierdzających posiadanie wykształcenia co najmniej średniego oraz posiadanie obywatelstwa polskiego;
- zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, o ile kandydat jest członkiem ochotniczej straży pożarnej; - punkty za wyszkolenie pożarnicze w ramach OSP, przyznaje się jedynie w przypadku potwierdzenia przez właściwego dla działalności ochotniczej straży pożarnej komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej aktywnego członkostwa przez udokumentowany udział w co najmniej dwóch zdarzeniach - w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostkę organizacyjną Państwowej Straży Pożarnej (w okresie jednego roku poprzedzającego datę publikacji ogłoszenia, tj. terminu składania dokumentów – tj. w okresie od dnia 16. 01. 2023 r. do dnia 15. 01. 2024 r.).
Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem „NABÓR DO SŁUŻBY – numer kandydata", lub przesłane listem poleconym (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego).
Osoby, które złożyły dokumenty wraz z podaniem, lub przesłały listownie przed publikacją wyników proszone są o powtórne dostarczenie dokumentów.
Warszawa, dnia 20 marca 2024 r.
- Pierwsza publikacja:
- 20.03.2024 15:26 mł. kpt. Jakub Nowak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Joanna Bernat
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja po zakończeniu ETAPU II | 1.0 | 20.03.2024 15:26 mł. kpt. Jakub Nowak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP