Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami
Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:
- Złożyć wniosek/wysłać pismo na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa;
- Wysłać e-mail na sekretariat@warszawa-straz.pl;
- Wysłać pismo faxem na nr 22 596-78-00
- Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby drugiej na numer telefonu 22 596-73-00
- Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej bądź osobiście. Komenda Miejska dysponuje przenośną pętlą indukcyjną oraz zapewnia możliwość skorzystania z usług tłumacza migowego online;
- Wysłać pismo poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą EPUAP.
Materiały
Procedura dotycząca zapewniania dostępnościZałącznik_nr_5_Procedura_dotycząca_zapewniania_dostępności.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Załącznik_nr_4_Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie tłumacza języka migowego lub innego
Załącznik_nr_1_Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza.docx 0.02MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Załącznik_nr_6_Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB Tekst łatwy do czytania KM PSP m.st. Warszawy
ETR_KM_PSP_mst_Warszawy.pdf 0.25MB Tekst odczytywalny maszynowo KM PSP m.st. Warszawy
Tekst_odczytywalny_maszynowo_KM_PSP_mst_Warszawy.docx 0.01MB