W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja po zakończeniu ETAPU III

Informacja po zakończeniu ETAPU III

 

Naboru do służby przygotowawczej nr 7/N-PPR/2024  w Komendzie Miejskiej PSP m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa

 

 

Po zakończeniu test kwalifikacji zespołu ratowniczego (przewodnika i psa), pozytywnie
do Etapu IV –
ocena dokumentów zakwalifikowano kandydata, którego numer identyfikacyjny zamieszczono w poniższej tabeli:

Lp.

Numer kandydata

1

7/N-PPR/2024/1

 

Wymieniony kandydat powinien dostarczyć w terminie do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 15:30, do Kancelarii Komendy Miejskiej PSP m.st. Warszawy przy ul. Polnej 1, 00-622 Warszawa (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego):

  1. kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby;
  2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności; w szczególności dokumentów stanowiących podstawę do przyznania punktów preferencyjnych oraz potwierdzających posiadanie wykształcenia co najmniej średniego oraz posiadanie obywatelstwa polskiego;
  3. zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, o ile kandydat jest członkiem ochotniczej straży pożarnej; - punkty za wyszkolenie pożarnicze w ramach OSP, przyznaje się  jedynie w przypadku potwierdzenia przez właściwego dla działalności ochotniczej straży pożarnej komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej aktywnego członkostwa przez udokumentowany udział w co najmniej dwóch zdarzeniach - w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostkę organizacyjną Państwowej Straży Pożarnej (w okresie jednego roku poprzedzającego datę publikacji ogłoszenia, tj. terminu składania dokumentów – tj. w okresie od dnia 16. 01. 2023 r. do dnia 15. 01. 2024 r.).

Dokumenty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z napisem „NABÓR DO SŁUŻBY – numer kandydata", lub przesłane listem poleconym (decyduje data wpływu dokumentów do Komendy, a nie data stempla pocztowego).

Osoby, które złożyły dokumenty wraz z podaniem, lub przesłały listownie przed publikacją wyników proszone są o powtórne dostarczenie dokumentów.

 

Warszawa, dnia 20 marca 2024 r.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.03.2024 15:29 mł. kpt. Jakub Nowak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Joanna Bernat
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja po zakończeniu ETAPU III 3.0 20.03.2024 15:35 mł. kpt. Jakub Nowak
Informacja po zakończeniu ETAPU II 2.0 20.03.2024 15:31 mł. kpt. Jakub Nowak
Informacja po zakończeniu ETAPU II 1.0 20.03.2024 15:29 mł. kpt. Jakub Nowak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}