Sekcja Organizacyjno - Kadrowa
Starszy Technik - mł. ogn. Agnieszka Bała
Starszy Inspektor - mgr Barbara Dąbek
tel. +48 32 434 54 38 wew. 1 i 3
fax: +48 32 434 51 15
Do zadań sekcji organizacyjno - kadrowej należy w szczególności:
W zakresie zadań kadrowych:
-
realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
-
prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
-
przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
-
sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
-
realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
-
analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
-
prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
-
weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych;
-
ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
-
kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie.
W zakresie zadań organizacyjnych:
-
realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
-
organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
-
udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
-
udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
-
prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
-
organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
-
przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy;
-
opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
-
organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
-
realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
-
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
-
koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
-
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.
W zakresie zadań archiwizacyjnych:
-
organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
-
prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
-
współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
-
udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2020 15:41 st. kpt. Krzysztof Kuś
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Kuś
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 5.0 | 12.12.2023 12:19 mł. bryg. Krzysztof Kuś |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 4.0 | 15.02.2021 11:06 st. kpt. Krzysztof Kuś |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 3.0 | 05.01.2021 12:22 st. kpt. Krzysztof Kuś |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 2.0 | 05.01.2021 12:21 st. kpt. Krzysztof Kuś |
Sekcja Organizacyjno - Kadrowa | 1.0 | 09.12.2020 15:41 st. kpt. Krzysztof Kuś |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP