W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna

Stanowisko: Inspektor

mł. asp. inż. Paweł Wolny

Telefon: +48 47 851 70 09

Faks: +48 32 294 45 46

email: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

  

Stanowisko: Starszy Inspektor

inż. Patryk Filipczyk

Telefon: +48 47 851 70 08

Faks: +48 32 294 45 46

email: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

 

Do zadań Sekcji Kwatermistrzowsko – Technicznej należy w szczególności:

W zakresie zadań kwatermistrzowskich:

  • administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie dokumentacji budynków komendy wynikających z przepisów (prowadzenie książek obiektów budowlanych);
  • monitorowanie potrzeb i opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej i mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy;
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  • prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem strażakom ekwiwalentu za remont i brak lokalu oraz pomocą na budownictwo mieszkaniowe;
  • prowadzenie spraw socjalnych i bytowych pracowników dotyczących prawa do przejazdu na koszt jednostki organizacyjnej PSP, dopłaty do wypoczynku, wraz ze zwrotem kosztów przejazdu oraz z zakresu korzystania ze zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  • prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy;
  • prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku;
  • gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych
    z likwidowaniem zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nieodpłatne przekazanie oraz darowizna;
  • sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy;
  • realizacja zadań związanych z postępowaniami odszkodowawczymi;
  • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne priorytetów w tym zakresie;
  • realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków
    z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  • ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej, zapewnienie jego właściwej konserwacji;
  • weryfikacja pod względem merytorycznym finansowych dokumentów zakupu;
  • prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze świadczeń funduszu socjalnego (ZFŚS).
  • współdziałanie przy planowaniu systemów łączności dyspozycyjnej, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy.
  • prowadzenie spraw związanych z rozdziałem kosztów operatorów monitoringu kosztami funkcjonowania Stacji Odbiorczej Alarmów Pożarowych w komendzie.

W zakresie zadań techniki:

  • inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
  • monitorowanie potrzeb, organizowanie przeglądów, zlecanie napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
  • prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych sprzętu transportowego;
  • organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego;
  • bieżąca realizacja zapotrzebowania w środki i części zamienne, oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne;
  • prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
  • prowadzenie kontroli nad: eksploatacją sprzętu transportowego, terminowością badań technicznych sprzętu znajdującego się na wyposażeniu jednostki;
  • weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych;
  • zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  • kontrolowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu transportowego, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  • wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
  • nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza technicznego (ewidencja i legalizacja sprzętu)
  • w tym funkcjonowania warsztatu obsługi sprzętu ochrony układu oddechowego, itp.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.12.2020 09:20 mł. asp. Jarosław Mroźla
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Jarosław Mroźla
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 15.0 04.11.2024 09:26 Wojciech Ziętek
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 14.0 15.07.2024 09:15 Bartosz Sobczyk
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 13.0 06.03.2024 14:35 Bartosz Sobczyk
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 12.0 22.08.2023 12:52 Bartosz Sobczyk
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 11.0 15.06.2023 10:08 asp. Jacek Apostolski
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 10.0 07.03.2023 16:08 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 9.0 01.03.2022 09:36 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 8.0 27.12.2021 13:02 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 7.0 04.11.2021 10:22 mł. asp. Jacek Apostolski
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 6.0 19.02.2021 17:45 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 5.0 30.12.2020 18:29 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 4.0 30.12.2020 18:28 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 3.0 30.12.2020 18:27 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 2.0 09.12.2020 12:31 mł. asp. Jarosław Mroźla
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna 1.0 05.12.2020 09:20 mł. asp. Jarosław Mroźla

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}