W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Tłumacz dla osób niesłyszących

Infografika przedstawiająca na niebieskim tle napis koloru białego o treści tłumacz dla osób niesłyszących oraz dwie dłonie symbolizujące język migowy.

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach, osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. Złożyć WNIOSEK o umówienie się na spotkanie i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się:
– PJM (polski język migowy),
– SJM (system językowo-migowy),
– SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

2. Załatwić sprawę osobiście przy pomocy osoby przybranej (wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumiewania się z osobą uprawnioną i udzielania jej pomocy w załatwianiu spraw),

3. Wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach, ul. ks. Hugona Kołłątaja 4, 48-100 Głubczyce,

4. Wysłać wiadomość elektroniczną na adres Komendy Powiatowej PSP w Głubczycach: sekretariat.glubczyce@psp.opole.pl.

5. Przesłać pismo faksem na nr:  +48 47 861 64 03,

6. Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej pod numerem telefonu: +48 47 861 64 00 lub +48 47 861 64 10,

7. Przesłać wniosek za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej: ePUAP.

Jak złożyć wniosek (stosownie do pkt. 1):

1. Należy pobrać i wypełnić wniosek (wzór wniosku do pobrania):

- Wniosek (format pliku *.pdf)

- Wniosek (format pliku *.doc)

2. Po wypełnieniu wyżej wymienionego wniosku należy przesłać go, wybierając jedną z poniższych metod:
– na adres poczty elektronicznej: sekretariat.glubczyce@psp.opole.pl,
– faksem na numer: +48 47 861 64 03,
– listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach, ul. ks. Hugona Kołłątaja 4, 48-100 Głubczyce z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”.

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punktach 3-7 należy podać następujące informacje:

– imię i nazwisko osoby uprawnionej,
– adres korespondencyjny (zawierający takie dane jak ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu, nazwa miejscowości oraz kod pocztowy),
– sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu poczty elektronicznej (e-mail), numeru telefonu lub/i numeru faksu,
– przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach,
– obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienia usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody – komunikowania się za pomocą: PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Językowo-Migowy) lub SKOGN (Sposób Komunikowania się Osób Głuchoniewidomych).

 

Materiały

WNIOSEK O ZAPEWNIENIE USŁUGI TŁUMACZA JĘZYKA PJM, SJM i SKOGN
WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_USŁUGI​_TŁUMACZA​_JĘZYKA​_PJM,​_SJM​_i​_SKOGN.pdf 0.21MB
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE USŁUGI TŁUMACZA JĘZYKA PJM, SJM i SKOGN
WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_USŁUGI​_TŁUMACZA​_JĘZYKA​_PJM,​_SJM​_i​_SKOGN.doc 0.03MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.11.2021 12:38 Piotr Sobek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Sobek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Tłumacz dla osób niesłyszących 5.0 09.05.2022 11:06 Piotr Sobek
Tłumacz dla osób niesłyszących 4.0 23.03.2022 11:17 Piotr Sobek
Tłumacz dla osób niesłyszących 3.0 03.11.2021 23:37 Piotr Sobek
Tłumacz dla osób niesłyszących 2.0 03.11.2021 23:36 Piotr Sobek
Tłumacz dla osób niesłyszących 1.0 02.11.2021 12:38 Piotr Sobek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}