W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja kadrowo-organizacyjna (PK)

W Sekcji kadrowo - organizacyjnej realizowane są zarówno wszelkiego rodzaju zadania kadrowe, jak i obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego oraz archiwum zakładowego.

Starszy technik:

st. sekc. mgr inż. Kamila Kozłowska
tel. 47 771 72 28


Specjalista:

mgr Natalia Klich
tel. 47 771 72 13

Do zadań tej komórki należy m.in:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  5. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  6. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej;
  7. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  8. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo–gaśniczych;
  9. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  10. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  11. obsługa strony internetowej BIP;
  12. nadzór nad stroną internetową komendy powiatowej;
  13. prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych;
  14. zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy powiatowej;
  15. realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego;
  16. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo–gaśniczych;
  17. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  18. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  19. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  20. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  21. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  22. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej, strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  23. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  24. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  25. prowadzenie obsługi socjalnej emerytów;

 

{"register":{"columns":[]}}