Sprzęt
GBA 3/29/4,7 |
||
Samochód średni gaśniczy na podwoziu MAN TGM 13.290, wyprodukowany w 2021 r., o napędzie uterenowionym 4x4. Zabudowę wykonała firma „MOTO-TRUCK Sp. z o.o.”. Pojazd wyposażony jest w zbiornik wody o pojemności 3 m3, zbiornik środka pianotwórczego o pojemności 375 dm3, działko wodno - pianowe o wydajności 1600 dm3/min zamontowane na stałe na dachu pojazdu, autopompę o wydajności 2967 dm3/min oraz linię szybkiego natarcia o długości 60 m. Dodatkowe wyposażenie stanowią m.in.: sprzęt łączności, sprzęt oświetleniowy, agregat prądotwórczy, wentylator nadciśnieniowy służący do oddymiania obiektów, drabinę przystawną o wysokości 10 m, pilarki spalinowe, aparaty ochrony układu oddechowego, ratowniczy sprzęt medyczny, ratowniczy zestaw hydrauliczny firmy LUKAS, sprzęt pomiarowy, oraz armaturę wodno-pianową. |
||
GBA 2,5/36 |
||
Samochód średni gaśniczy na podwoziu SCANIA P360, wyprodukowany w 2015 r., o napędzie uterenowionym 4x4. Zabudowę wykonała firma „Wawrzaszek ISS Sp. z o.o.”. Pojazd wyposażony jest w zbiornik wody o pojemności 2,5 m3, zbiornik środka pianotwórczego o pojemności 250 dm3, działko wodno - pianowe o wydajności 3200 dm3/min zamontowane na stałe na dachu pojazdu, autopompę Ruberg o wydajności 3600 dm3/min oraz linię szybkiego natarcia o długości 60 m. Dodatkowe wyposażenie stanowią m.in.: sprzęt łączności, sprzęt oświetleniowy, agregat prądotwórczy, wentylator nadciśnieniowy służący do oddymiania obiektów, drabinę przystawną o wysokości 10 m, pilarki spalinowe, aparaty ochrony układu oddechowego, ratowniczy sprzęt medyczny, ratowniczy zestaw hydrauliczny firmy LUKAS, sprzęt pomiarowy, ubrania żaroodporne ciężkie oraz armaturę wodno-pianową. |
||
SHD-25 |
||
Samochód specjalny na podwoziu MAN TGL 12.240, wyprodukowany w 2009 r., o napędzie szosowym 4x2. Zabudowę wykonała firma F. M. BUMAR Koszalin S.A., na którą składa się podnośnik hydrauliczny z drabiną oraz koszem o wysięgu maksymalnym 25 m. Dodatkowe wyposażenie stanowią m.in.: sprzęt łączności, sprzęt oświetleniowy, agregat prądotwórczy, aparaty ochrony układu oddechowego, pilarkę spalinową, nosze typu deska oraz ubrania żaroodporne ciężkie. |
||
GCBA 5/42/5,7 |
||
Samochód ciężki gaśniczy na podwoziu MAN TGM 18.320, wyprodukowany w 2023 r., o napędzie uterenowionym 4x4. Zabudowę wykonała firma „MOTO-TRUCK Sp. z o.o.”. Pojazd posiada zbiornik wody o pojemności 5 m3 wody oraz zbiornik środka pianotwórczego o pojemności 505 dm3, autopompę o wydajności 4260 dm3/min., działko wodno-pianowe o wydajności 24 m3/min zamontowane na stałe na dachu pojazdu, oraz linię szybkiego natarcia o długości 60 m. Dodatkowe wyposażenie stanowią m.in.: sprzęt łączności, sprzęt oświetleniowy, przenośne działko wodno -pianowe o wydajności 16 m3/min, drabinę nasadkową, aparaty ochrony układu oddechowego, ubrania żaroodporne ciężkie, pilarkę spalinową, ratowniczy sprzęt medyczny, agregat prądotwórczy oraz armaturę wodno-pianową. |
||
SLRr Ford Ranger |
||
Samochód lekki rozpoznawczo-ratowniczy Ford Ranger o napędzie terenowym 4x4 z reduktorem i blokadą mostów, wyprodukowany w 2020 r. Wyposażony jest m.in. w: sprzęt łączności z mobilnym masztem antenowym o wysokości 7 metrów, sprzęt pomiarowy, sprzęt oświetleniowy, dwa aparaty ochrony układu odechowego oraz torbę medyczną PSP- R0. |
||
SOp Toyota Corolla |
||
Samochód osobowy lekki operacyjny m-ki Toyota Corolla sedan, wyprodukowany w 2020 r., o napędzie szosowym 4x2. Służy głównie jako środek transportu kadry kierowniczej do działań ratowniczo-gaśniczych oraz do prowadzenia czynności prewencyjnych. Wyposażony jest m.in. w: sprzęt łączności, sprzęt oświetleniowy oraz torbę medyczną PSP- R0. |
||
SLKw |
||
Samochód lekki kwatermistrzowski Isuzu D-Max wyprodukowany w 2010 r. o napędzie 4x4 z redukltorem. Pojazd wyposażony jest w sprzęt łączności. |
||
Mikrobus |
||
Samochód Ford Transit Custom wyprodukowany w 2017 r., o napędzie szosowym 4x2. Pojazd służy głównie do przewozu osób. Wyposażony jest w sprzęt łączności. |
||
SOp Toyota RAV4 |
||
Samochód osobowy lekki operacyjny Toyota RAV4 Hybrid 5DR, wyprodukowany w 2020 r. o napędzie szosowym 4x2, z automatyczną skrzynią biegów. Pojazd wchodzi w skład zestawu ratownictwa wodnego. Służy głównie do przewozu przyczepy ratownictwa wodnego z łodzią i pontonem oraz jako środek transportu kadry kierowniczej do działań ratowniczo-gaśniczych. Wyposażony jest m.in. w sprzęt łączności. |
||
SKw Toyota ProAce City Verso |
||
Samochód Kwatermistrzowski m-ki Toyota ProAce City Verso, wyprodukowany w 2020 r., o napędzie szosowym. Służy do czynności związanych z zaopatrzeniem KP PSP i JRG w Górze. Wyposażony jest m.in. w sprzęt łączności. |
||
Przyczepa pompowa 7,7 m3/min - do wody zanieczyszczonej |
||
Przyczepa pompowa wyprodukowana przez ZAMET GŁOWNO w 2015 r. Zamontowana na stałe pompa wody o wydajności 7,75 m3/min, napędzana jest silnikiem wysokoprężnym marki CATERPILLAR. Dodatkowe wyposażenie stanowi podręczny sprzęt burzący oraz armatura wodna. |
||
Przyczepa dekontaminacyjna |
||
Przyczepa dekontaminacyjna została wyprodukowana przez firmę GŁOWACZ w 2020r. Wyposażenie przyczepy stanowi kabina dekontaminacyjna Milagro oraz namiot pneumatyczny z wyposażeniem: 8 łóżek polowych, krzesła, stoliki i nagrzewnica powietrza. |
||
Przyczepa ratownictwa wodnego - łódź |
||
Przyczepa lekka wyprodukowana w 2020 r. Wyposażenie jej stanowi łódź ratownicza Kontra 450 RCC z silnikiem m-ki Yamaha o mocy 30 kW, ponton WATS napędzany silnikiem śrubowym m-ki Suzuki o mocy 4,4 kW oraz sprzęt do ratownictwa wodnego. |
||
Przyczepa ratownictwa wodnego - ponton |
||
Przyczepa lekka wyprodukowana w 2022 r. Wyposażenie jej stanowi ponton WATS napędzany silnikiem śrubowym m-ki Suzuki o mocy 4,4 kW, sanie lodowe oraz sprzęt do ratownictwa wodnego. |
||