W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

   Tryb załatwiania skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie odbywa się zgodnie z postanowieniami działu VIII Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2024r., poz. 572) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r., w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r., Nr 5 poz. 46).

   Komendant Powiatowy PSP w Gostyninie lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego PSP w Gostyninie przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 1530-1630), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z samodzielnym stanowiskiem pracy ds. organizacji i archiwizacji pod nr tel. (24) 236 02 03.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie skargi i wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, 09-500 Gostynin, ul. Przemysłowa 1,

- osobiście w Kancelarii Ogólnej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie, 09-500 Gostynin, ul. Przemysłowa 1, w godz. 730-1530,

- za pośrednictwem ePUAP, adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/kppsp-gostynin/elektroniczna-skrzynka-podawcza lub adres skrzynki ePUAP - /KPPSPGostynin/SkrytkaESP,

- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres gostynin@mazowsze.straz.pl ,

- faxem na nr (24) 235 33 33,

- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z samodzielnym stanowiskiem pracy ds. organizacji i archiwizacji pod nr tel. (24) 236 02 03.

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/wniosek powinny zawierać:

- imię i nazwisko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.”

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.11.2020 19:57 bryg. Andrzej Ledzion
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 2.0 30.08.2024 09:38 st.bryg. Andrzej Ledzion
Skargi i wnioski 1.0 28.11.2020 19:57 bryg. Andrzej Ledzion

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}