Korpus Służby Cywilnej
W strukturach Państwowej Straży Pożarnej mogą być zatrudniani pracownicy cywilni. Zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020 r. Nr 49, poz. 265, ze zm.), każdy obywatel ma prawo do informacji o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej, a nabór do służby cywilnej jest otwarty oraz konkurencyjny.
Dyrektor generalny urzędu upowszechnia informację o naborze do korpusu służby cywilnej w kierowanym przez siebie urzędzie poprzez umieszczenie ogłoszenia o naborze w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz poprzez opublikowanie go w Biuletynie Służby Cywilnej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. W związku z powyższym, należy zapoznawać się na bieżąco z ogłoszeniami w biuletynach. Z chwilą ukazania się ogłoszenia o interesującym stanowisku pracy, należy złożyć wymagane dokumenty w danej jednostce organizacyjnej PSP.
Szczegółowych informacji dotyczących aktualnych możliwości podjęcia pracy oraz odpowiedzi na wszystkie pytania z tym związane udzielają komórki kadrowe jednostek organizacyjnych PSP.
- Pierwsza publikacja:
- 15.12.2020 18:18 mł. bryg. Łukasz Szulborski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. bryg. Łukasz Szulborski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Korpus Służby Cywilnej | 1.0 | 15.12.2020 18:18 mł. bryg. Łukasz Szulborski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP