Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łosicach
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową PSP w Łosicach oraz monitorowanie zapewnienia przez ten resort dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KP PSP. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator dostępności
st. bryg. Tomasz Wojtaś
e-mail: losice02@straz.pl
telefon: 83357 22 41
Komenda Powiatowa PSP w Łosicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łosicach.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-28
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Dostępność architektoniczna
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia i wjazdu na teren KP PSP przy ul. Kolejowej 2A
Wejście na teren KP PSP w Łosicach odbywa się w asyście wyznaczonego pracownika, który odbiera gości z biura przepustek i kieruję do wyznaczonego miejsca spotkania.
Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. bryg. Tomasz Wojtaś
- E-mail: losice02@straz.pl
- Telefon: 83 357 22 41
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
- Adres: ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa
- E-mail: sekretariatkw@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 22 55 95 104
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Materiały
Raport_dostepnosci_KP_PSP_w_ŁosicachRaport_dostepnosci_KP_PSP_w_Łosicach.pdf 0.06MB tekst_odczytywany_maszynowo
tekst_odczytywany_maszynowo.pdf 0.36MB tekst_łatwy_do_czytania
tekst_łatwy_do_czytania.pdf 0.36MB PLAN_DZIAŁANIA_NA_RZECZ_POPRAWY_ZAPEWNIENIA_DOSTĘPNOŚCI
PLAN_DZIAŁANIA_NA_RZECZ_POPRAWY_ZAPEWNIENIA_DOSTĘPNOŚCI.pdf 0.40MB