W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do serwisu internetowego Komendy Powiatowej Państwowej straży Pożarnej w Miechowie

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.gov.pl/web/kppsp-miechow/

  • Data publikacji strony internetowej: 01 czerwca 2021 r.

  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 12 marca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Treści nieobjęte przepisami

  • Zamieszczone na stronie informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości, ponieważ nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

  • Zamieszczone na stronie filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, pochodzą z innych źródeł, mają tylko charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 30 września 2022 r.

  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 12 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiszowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Koordynatora ds. dostępności cyfrowej, mł. bryg. Michała Burzyńskiego, e-mail: mburzynski@straz.miechow.pl lub telefonicznie 47 831 71 00.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,

  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),

  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,

  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

  1. Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę. Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej. Wzór wniosku o nazwie "Wniosek o żądanie dostępności cyfrowej (szablon dla KG PSP).docx" do pobrania ze strony: Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami. Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

    Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej,
    Adres: ul. Racławicka 20, 32-200 Miechów
    e-mail: kppspmiechow@malopolskie.straz.gov.pl.
     

  2. Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl: Złóż wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub aplikacji mobilnej.

  3. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

brak

Dostępność architektoniczna
 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Racławicka 20, 32-200 Miechów

W przypadku pytań prosimy o kontakt z koordynatorem ds. dostępności architektonicznej, którego funkcję pełni mł. bryg. Michał Burzyński, e-mail: mburzynski@straz.miechow.pl lub telefonicznie 47 831 71 00.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie ul. Racławicka, 32-200 Miechów:

  1. Przed budynkiem oznakowano kolorem niebiesko białym 1 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

  2. za zapewnienie komunikacji z podmiotem na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami w formie określonej w tym wniosku - pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą lub bezpośrednio przez podoficera dyżurnego o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową w pomieszczeniu zlokalizowanym przy wejściu do budynku.


Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób na wózkach. Budynki nie posiadają platformy przychodowej i nie ma w nich windy.
Do budynku administracyjnego i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie poświęconej temu tematowi.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna
 

Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. Koordynatorem ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej jest mł. bryg. Michał Burzyński, e-mail: mburzynski@straz.miechow.pl lub telefon 47 831 71 00.

  • Do budynku administracyjnego i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

  • W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

  • W Komendzie Powiatowej PSP w Miechowie nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Materiały

Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_rok​_2025
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_rok​_2025.docx 0.02MB
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_2025
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_2025.pdf 0.14MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w dniu 01.01.2021r.
raport​_o​_stanie​_dostępności.pdf 0.06MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.04.2025 10:42 mburzynski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Michał Burzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 2.0 16.04.2025 10:50 mburzynski
Deklaracja dostępności 1.0 16.04.2025 10:42 mburzynski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP