W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Deklaracja dostępności

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie osoby niesłyszące, lub słabo słyszące mogą:

 

  1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo- migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

 

    • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
    • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:

WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.

      • listownie na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie, 32-200 Miechów ul. Racławicka 20

z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza” (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

 

  1. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
  2. wysłać pismo na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie, ul. Racławicka 20, 32-200 Miechów,
  3. wysłać e-mail na adres: kppspmiechow@malopolskie.straz.gov.pl,
  4. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 831 71 00,

 

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Procedura dot. zapewniania dostępności Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie

 

Materiały

Procedura-dotycząca-zapewnienia-dostepnosci​_KP​_PSP​_w​_Miechowie
Procedura-dotycząca-zapewnienia-dostepnosci​_KP​_PSP​_w​_Miechowie.docx 0.02MB
ETR-Tekst-łatwy-do-czytania​_KP-PSP
ETR-Tekst-łatwy-do-czytania​_KP-PSP.docx 0.30MB
Procedura-wejścia-osoby-korzystającej-z-psa-asystującego-do-budynków-KP-PSP
Procedura-wejścia-osoby-korzystającej-z-psa-asystującego-do-budynków-KP-PSP.docx 0.03MB
Tekst-odzczytywany-maszynowo​_KP​_PSP
Tekst-odzczytywany-maszynowo​_KP​_PSP.docx 0.02MB
Wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci
Wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci.docx 0.02MB
Wniosek-o-żądanie-zapewnienia-dostepnosci-cyfrowej
Wniosek-o-żądanie-zapewnienia-dostepnosci-cyfrowej.docx 0.02MB
Wniosek-tlumacz-migowy
Wniosek-tlumacz-migowy.docx 0.03MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.04.2025 10:40 mburzynski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Michał Burzyński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 1.0 16.04.2025 10:40 mburzynski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP