Deklaracja dostępności
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-24
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Ewelina Zimna.
- E-mail: pt@kppspmilicz.pl
- Telefon: 663 624 497
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu
- Adres: ul. Powstańców Wielkopolskich 3, 56-300 Milicz
- E-mail: kpmilicz@kwpsp.wroc.pl
- Telefon: 71 38 41 338
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:
Komenda znajduje się przy ul. Powstańców Wlkp. 3. Posiada jedno oznaczone miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Do wejścia głównego prowadzi chodnik, który jest obniżony w jednej części dla umożliwienia wjazdu np. wózka inwalidzkiego. Przy wejściu głównym do budynku znajduje się domofon. Wejście poprzedzają schody. Obok wejścia głównego znajduje się również brama wjazdowa z domofonem, który został obniżony w celu ułatwienia kontaktu ze Stanowiskiem Kierowania dla osoby z niepełnosprawnościami. Po uprzednim umówieniu wizyty przez telefon lub domofon osoba zainteresowana powinna udać się chodnikiem w kierunku domofonu
KP PSP w Miliczu i poczekać na pracownika komendy.
Budynek nie jest przystosowany dla wózków inwalidzkich. Osoba o ograniczonej zdolności ruchowej po wcześniejszym kontakcie może liczyć na pomoc ze strony funkcjonariuszy.
Żeby załatwić sprawę w Komendzie Powiatowej, osoby ze szczególnymi potrzebami mogą napisać również pismo i wysłać je na adres Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu przy ul. Powstańców Wlkp. 3, 56-300 Milicz.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
- Pierwsza publikacja:
- 07.11.2024 13:41 Dominik Kucharski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Dominik Kucharski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 07.11.2024 13:41 Dominik Kucharski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP