W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 6 października 2022 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2240) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miliczu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim: wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd, przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, monitorowanie działalności Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Miliczu pełnią:   

bryg. mgr inż. Grzegorz Zmaczyński – Zastępca Komendanta Powiatowego PSP, tel. 71 384 13 38 w. 42, e-mail: komendant02@kppspmilicz.pl

oraz Ewelina Zimna – starszy specjalista ds. kwatermistrzowsko- technicznych, tel. 71 384 13 38 w. 47, e-mail: pt@kppspmilicz.pl

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Raport-​_forma​_dostępna.pdf 3.17MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
PLAN.pdf 0.44MB
KP PSP Milicz - tekst odczytywalny maszynowo
KP​_PSP​_-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB
O komendzie straży pożarnej i więcej - dla osób z niepełnosprawnością intelektualną - wersja ETR
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_(ETR).docx 1.22MB
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI ARCHITRKTONICZNEJ I KOMUNIKACYJNEJ
01​_WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_DOSTĘPNOŚCI​_ARCHITRKTONICZNEJ,​_KOMUNIKACYJNEJ.docx 0.02MB
ŻADANIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
02​_ŻADANIE​_ZAPEWNIENIA​_DOSTĘPNOŚCI​_CYFROWEJ.docx 0.02MB
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO
03​_WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_TŁUMACZA​_JĘZYKA​_MIGOWEGO​_(2).docx 0.03MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2024 13:41 Dominik Kucharski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Dominik Kucharski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 07.11.2024 13:41 Dominik Kucharski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}