Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część zamieszczonych na stronie publikacji w formie PDF nie jest dostępna cyfrowo.
- Pliki wideo nie posiadają transkrypcji tekstowej.
- Część plików nie jest dostępna cyfrowo.
Wyłączenia
- Treści, które nie zostały wytworzone przez KP PSP w Myszkowie.
- Dokumenty tekstowe i tekstowo-graficzne opublikowane przed dniem 23 września 2018 r.
- Mapy są wyłączone z obowiązku dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10.
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-03-29
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. mgr inż. Mateusz Ociepka.
- E-mail: prewencja@myszkow.kppsp.gov.pl
- Telefon: 34 313 15 41
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
- Adres: ul. Jana Pawła II 11, 42-300 Myszków
- E-mail: pspmyszkow@katowice.kwpsp.gov.pl
- Telefon: 34 313 15 41
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Otoczenie i wejście do budynku
Do budynków Komendy Powiatowej PSP w Myszkowie możliwy jest dojazd ulicą Jana Pawła II, Strażacką i Pożarową. Teren komendy stanowi kompleks budynków przy, którym zlokalizowany jest parking zewnętrzny dostępny dla interesantów. Wejście do budynku Komendy Powiatowej PSP w Myszkowie znajduje się od ulicy Jana Pawła II.
Toalety
Pomieszczenie posiada udognienia dla osób niepełnosprawnych. Matki z dziećmi mogą skorzystać z przewijaka.
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Budynek komendy wyposażony jest w schodołaz gąsienicowy.
Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących
Komenda Powiatowa Państwowej Strazy Pożarnej w Myszkowie posiada na wyposażeniu pętlę indukcyją - system wspomagania słuchu u osób niedosłyszących lub niesłyszących korzystających z aparatu słuchowego, lub procesora mowy (system implantu słuchowego).
Wchodzenie z psem przewodnikiem
Jest dozwolone.
Udogodnienia dla osób starszych
Brak udogodnień.
Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi
Łazienka z przewijakiem.
Materiały
Plan działania na rzezcz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebamiPlan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami.pdf 0.26MB Podpisany - Plan działania na rzezcz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami_skan.pdf 0.46MB Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego_2021.pdf 0.10MB Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej cyfrowo 2021
Raport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego_w_formie_dostępnej_cyfrowo_2021.pdf 0.06MB Tekst łatwy do czytania
Tekst_łatwy_do_czytania.pdf 0.33MB
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 09:43 kpt. Michał SŁOTA
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. kpt. Mateusz Ociepka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja Dostępności | 16.0 | 29.03.2024 10:23 kpt. Adam MINKINA |
Deklaracja Dostępności | 15.0 | 29.03.2024 10:21 kpt. Adam MINKINA |
Deklaracja Dostępności | 14.0 | 19.05.2023 15:10 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 13.0 | 25.04.2023 10:54 kpt. Norbert WIKTOR |
Deklaracja Dostępności | 12.0 | 25.04.2023 10:53 kpt. Norbert WIKTOR |
Deklaracja Dostępności | 11.0 | 23.01.2023 10:59 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 10.0 | 25.11.2022 13:20 kpt. Norbert WIKTOR |
Deklaracja Dostępności | 9.0 | 01.03.2022 10:48 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 8.0 | 01.02.2022 14:58 kpt. Norbert WIKTOR |
Deklaracja Dostępności | 7.0 | 27.09.2021 15:37 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 6.0 | 11.03.2021 10:50 mł. kpt. Norbert WIKTOR |
Deklaracja Dostępności | 5.0 | 27.02.2021 21:57 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 4.0 | 27.02.2021 21:53 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 3.0 | 27.02.2021 21:41 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 2.0 | 10.02.2021 10:13 kpt. Michał SŁOTA |
Deklaracja Dostępności | 1.0 | 08.12.2020 09:43 kpt. Michał SŁOTA |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP