Zaświadczenia z interwencji jednostek ochrony przeciwpożarowej
Państwowa Straż Pożarna wydaje zaświadczenia z interwencji jednostek ochorny przeciwpożarowej.
Zaświadczenie o pożarze lub innym miejscowym zagrożeniu może uzyskać każda pełnoletnia osoba będąca właścicielem obiektu lub uczestnikiem zdarzenia.
Zaświadczenia wydawane są w jednym egzemplarzu w terminie do 14 dni.
Do otrzymania zaświadczenia o interwencji jednostek ochrony przeciwpożarowej niezbędne jest złożenie wniosku zgodnie z drukiem zamieszczonym poniżej oraz wniesienie opłaty skarbowej w wysokości 17 zł. na konto Urzędu Miasta Myszkowa lub do kasy Urzędu Miasta.
numer konta: 11 1600 1462 1746 4218 1000 0007 Bank BNP PARIBAS Bank Polska S.A.
tytuł przelewu: "Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia z interwencji jednostek ochrony przeciwpożarowej - KPPSP Myszków - imię i nazwisko"
Od opłaty skarbowej zwolnione są między innymi:
- jednostki budżetowe;
- jednostki samorządu terytorialnego;
- organizacje pożytku publicznego, jeżeli składają wniosek o wydanie zaświadczenia – wyłącznie w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
- osoby, które składając wniosek o wydanie zaświadczenia przedstawią zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa;
- osoby fizyczne prowadzące czynną ochronę gatunkową oraz osoby fizyczne, których gospodarstwo rolne, leśne lub rybackie narażone jest na szkody wyrządzane przez gatunki zwierząt chronionych nieobjęte odszkodowaniem Skarbu Państwa – wyłącznie w zakresie przedmiotów opłaty skarbowej związanych z ochroną przyrody.
Wniosek oraz potwierdzenie dokonania przelewu należy złożyć w sekretariacie KP PSP Myszków w dni robocze w godzinach 7.30 - 15.30.
Materiały
Druk wniosku o wydanie zaświadczenia z interwencji jednostek ochrony przeciwpożarowejDruk_wniosku_o_wydanie_zaświadczenia_z_interwencji_jednostek_ochrony_przeciwpożarowej.pdf 0.13MB