Wydanie zaświadczenia ze zdarzenia
17.03.2021
Zaświadczenia ze zdarzeń, w których brały udział jednostki straży pożarnej, wydawane są na bieżąco od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00. W celu otrzymania zaświadczenia należy:
- Dokonać wpłaty w kasie Urzędu Miasta Otwock przy ul. Armii Krajowej 5 lub na konto UM Otwock, nr konta: 89 8001 0005 2001 0007 9875 0013. Za wydanie zaświadczeń z interwencji jednostek PSP, obowiązuje opłata 17,00 zł.
- Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji jednostek straży pożarnej – wzór wniosku do pobrania:
- w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Otwocku ul. Mieszka I 13/15, 05-402 Otwock,
- na stronie internetowej www.kppspotwock.pl , w zakładce "Załatw sprawę"
- Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej należy dostarczyć:
- osobiście do KP PSP w Otwocku ul. Mieszka I 13/15, 05-402 Otwock, Wydział Operacyjny, parter - pokój 118,
- listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Otwocku, ul. Mieszka I 13/15, 05-402,
- drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: otwock@mazowsze.straz.pl
Materiały
Wniosek o wydanie zaswiadczeniaWniosek o wydanie zaswiadczenia.pdf 0.07MB