W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzule informacyjne

Ogólna informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art.14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie; adres: 05-500 Piaseczno ul. Staszica 19; tel.: 22 756 72 43.
  2. U Administratora wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków:
  • wynikających z zawartej umowy lub do podjęcia niezbędnych działań przed jej zawarciem na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
  • prawnych ciążących na Administratorze, w tym również innych niezbędnych do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innych osób,  a także zadań niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie  art. 6 ust. 1 lit c),d) i/lub e) RODO, w szczególności w ramach działań takich jak:
    • rozpoznawanie zagrożeń pożarowych i innych miejscowych zagrożeń,
    • organizowanie i prowadzenie akcji ratowniczych w czasie pożarów, klęsk żywiołowych lub likwidacji miejscowych zagrożeń, w tym obsługa zgłoszeń alarmowych, także z wykorzystaniem Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowej Straży Pożarnej (SWD PSP),
    • wykonywanie pomocniczych specjalistycznych czynności ratowniczych w czasie klęsk żywiołowych lub likwidacji miejscowych zagrożeń przez inne służby ratownicze,
    • kształcenie kadr dla potrzeb jednostek ochrony przeciwpożarowej,
    • nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych,
    • prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
    • rozpatrywanie spraw, wniosków, skarg, zażaleń zgodnie z właściwością rzeczową,
    • zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przez Administratora.
  1. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także na podstawie zgody udzielonej przez osobę, której dane dotyczą, w szczególności podczas inicjowania przedsięwzięć w zakresie kultury i wiedzy pożarniczej lub w sytuacjach wynikających z inicjatywy osoby, której dane dotyczą, na podstawie  art. 6 ust. 1 lit a),
  2. Pani/Pana dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, osoby, której dotyczy przedmiot działań jednostek ochrony przeciwpożarowej, właściwych jednostek lub urzędów, stron zawartych umów lub źródeł publicznie dostępnych.
  3. Kategorie przetwarzanych danych osobowych wynikają wprost z przepisów prawa l/lub celu przetwarzania przy zachowaniu zasady adekwatności.
  4. Państwowa Straż Pożarna przetwarza dane osobowe także w ramach współadministrowania podczas przetwarzania danych osobowych. Zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów publikowana jest na ich stronach internetowych.
  5. Dane nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyłączeniem podmiotów do tego uprawnionych, jak:
  • podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie stosownych przepisów prawa,
  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych,
  • podmioty, które przetwarzają dane osobowe niezbędne do realizacji przedmiotu zawartej z Administratorem umowy cywilno-prawnej.
  1. W sytuacjach szczególnych, takich jak np. organizacja zawodów pożarniczych odbiorcami mogą być inni ich uczestnicy, środki masowego przekazu, czytelnicy stron internetowych.
  2. Dane osobowe będą przechowywane:
  • przez okres wskazany w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej dla poszczególnych kategorii spraw,
  • dla danych przetwarzanych w SWD PSP w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem, uzyskanych w związku z prowadzeniem działań ratowniczych oraz obsługą zgłoszeń alarmowych, wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustaw  z zastrzeżeniem, że podlegają przeglądowi nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,
  • przez okres nie dłuższy niż̇ konieczny do realizacji umów, o których mowa w pkt. 8c, jak również realizacji obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym.
  1. Przysługuje Pani/Panu, zgodnie z zapisami RODO, prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.).
  1. Osoba występująca z żądaniem na podstawie prawa dostępu określonego w art. 15 RODO w związku z przeprowadzonymi działaniami ratowniczymi obowiązana jest do podania informacji o okolicznościach zdarzenia, którego to żądanie dotyczy, w tym daty i miejsca zdarzenia oraz numeru telefonu, z którego zostało wykonane połączenie dotyczące powiadomienia o zdarzeniu.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  3. W sytuacjach określonych przepisami prawa, gdzie podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub dobrowolnym ale niezbędnym dla realizacji celu, nie podanie prawidłowych danych skutkuje brakiem możliwości załatwienia sprawy.
  4. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogólna informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie 1.0 25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z funkcjonowaniem monitoringu wizyjnego w obiektach i samochodach służbowych KP PSP Piaseczno

KLAUZULA INFORMACYJNA
dot. przetwarzania danych osobowych w związku z funkcjonowaniem monitoringu wizyjnego w obiektach i samochodach służbowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie
 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że w obiektach oraz pojazdach służbowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie a także w bezpośrednim ich otoczeniu prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu poprzez system monitoringu wizyjnego . Informujemy również, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, ul. Staszica 19 tel. 22 756 72 43, fax. 22 756 98 15, e – mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl.
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogą być przetwarzane w celu i zakresie koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
  5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza 30 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu.
  8. W obiekcie Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie, całodobowo funkcjonuje monitoring wizyjny obiektu, obejmujący przestrzeń hali garażowej, klatek schodowych oraz terenu zewnętrznego. Monitoring wizyjny z rejestratorów samochodów pożarniczych, nie obejmuje fonii.
  9. Osoba zarejestrowana przez system monitoringu wizyjnego, ma prawo dostępu do tych danych oraz wniesienia ograniczenia ich przetwarzania
  10. Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  11. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z funkcjonowaniem monitoringu wizyjnego w obiektach i samochodach służbowych KP PSP Piaseczno 1.0 25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób zatrudnionych/pełniących służbę w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych pracowników i funkcjonariuszy KP PSP w Piasecznie

Klauzula informacujna dotycząca osób zatrudnionych/pełniących służbę w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

 

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej, w Piasecznie, ul. Staszica 19  tel./fax. 22 756 72 43  mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem:
  • w służbie cywilnej,
  • lub na stanowisku cywilnym,
  • lub pełnieniem służby w PSP,

w zależności od formy zatrudnienia, w Komendzie Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  , na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie wskazanym w przepisach prawa, a w zakresie danych osobowych, które dostarczone zostałyby do Administratora przez Panią/a dodatkowo, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Przetwarzanie prowadzone jest także w oparciu o inne przepisy prawa, w szczególności o ustawę o Państwowej Straży Pożarnej, ustawę o służbie cywilnej, Kodeks Pacy - w zależności od formy zatrudnienia.

  1. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane w przepisach prawa, chyba że zostały dostarczone do niego przez Panią/a dobrowolnie. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pana/i lub od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi.
  2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji. Administrator przetwarza dane osobowe także w ramach współadministrowania podczas przetwarzania danych osobowych. Zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów publikowana jest na ich stronach internetowych i umieszczona w siedzibie Administratora.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
  • dla osób zatrudnionych przed 1 stycznia 2019 r. - 50 lat od ustania zatrudnienia,
  • dla osób zatrudnionych od 1 stycznia 2019 r. - 10 lat od ustania zatrudnienia,

chyba, że przepis prawa będzie stanowił inaczej.

  1. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie na przetwarzanie tych danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie zgody, bez wpływu jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie dodatkowym dobrowolne. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych wymaganych przepisami prawa może skutkować brakiem możliwości realizacji obowiązków prawnych pracodawcy, co może doprowadzić do rozwiązania umowy zatrudnienia włącznie lub wydalenia ze służby, w zależności od formy zatrudnienia.
  4. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób zatrudnionych/pełniących służbę w Komendzie Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie 1.0 25.10.2021 12:00 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z realizacją czynności kontrolno - rozpoznawczych

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych

Klauzula informacyjna  dot. przeprowadzenia czynność kontrolno-rozpoznawczych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19  ;  tel. 22 756 72 43;   fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl, zwany dalej Organem PSP
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl.
  3. Celem zbierania i przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie realizacja zadań ustawowych organu Państwowej Straży Pożarnej na podstawie art. 1 ust 2 pkt 1 i 5 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1123 ze zm.), tj.:
    • rozpoznawanie zagrożeń pożarowych i innych miejscowych zagrożeń,
    • nadzór nad przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych,

mających na celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze, zgodnie z art. 6 ust 1 lit. c) i e) Rozporządzenia.

  1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz administratora. Administrator przetwarza dane osobowe także w ramach współadministrowania podczas przetwarzania danych osobowych. Zasadnicza treść uzgodnień współadministratorów publikowana jest na ich stronach internetowych i umieszczona w siedzibie Administratora.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej. Wymagania dotyczące archiwizacji reguluje zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  3. Posiada Pani/Pan prawo:
  • żądania dostępu do treści swoich danych,
  • sprostowania swoich danych,
  • usunięcia danych, przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody; w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji,
  • ograniczenia przetwarzania swoich danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczyto przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  1. 7.    Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e:mail kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa, w szczególności w kodeksie karnym.
  3. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:59 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z realizacją czynności kontrolno - rozpoznawczych 1.0 25.10.2021 11:59 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób składających skargi i wnioski do Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych uczestników szkoleń organizowanych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43; fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu organizacji, prowadzenia i dokumentowania procesu szkolenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa na terenie i w obiekcie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  4. Przetwarzaniem objęte będą kategorie danych  zawarte w dokumentacji przedstawianej przez kandydata w procesie naboru tzn. Karcie skierowania / Karcie zgłoszenia
  5. Źródłem Pani/Pana danych są osoby/podmioty  zgłaszające na szkolenie.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające realizujące usługi na rzecz Administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z okresami przyjętymi w zarządzeniu nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urzędowy MSW z 2013 r. poz. 2007).
  8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości odbycia szkolenia.
  11. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:58 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób składających skargi i wnioski do Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie 1.0 25.10.2021 11:58 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem szkoleń organizowanych przez Komendę Powiatową PSP w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych uczestników szkoleń organizowanych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43; fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu organizacji, prowadzenia i dokumentowania procesu szkolenia oraz zapewnienia bezpieczeństwa na terenie i w obiekcie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  4. Przetwarzaniem objęte będą kategorie danych  zawarte w dokumentacji przedstawianej przez kandydata w procesie naboru tzn. Karcie skierowania / Karcie zgłoszenia
  5. Źródłem Pani/Pana danych są osoby/podmioty  zgłaszające na szkolenie.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające realizujące usługi na rzecz Administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z okresami przyjętymi w zarządzeniu nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urzędowy MSW z 2013 r. poz. 2007).
  8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości odbycia szkolenia.
  11. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:58 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem szkoleń organizowanych przez Komendę Powiatową PSP w Piasecznie 1.0 25.10.2021 11:58 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w zawodach i uczestników konkursów i turniejów organizowanych przez KP PSP

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych uczestników zawodów, turniejów, konkursów organizowanych przez Komendę Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19 ;  tel. 22 756 72 43; fax  22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia zawodów, turnieju, konkursu oraz publikacji w mediach lub na stronie BIP KP PSP w Piasecznie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
  4. Przetwarzaniem objęte będą kategorie danych  zawarte w zgłoszeniach składanych  do organizatora zawodów, turnieju , konkursu określonych w odrębnych regulaminach , wytycznych związanych z organizacją zawodów, turnieju , konkursu.
  5. Źródłem Pani/Pana danych osobowych są osoby/podmioty zgłaszające do udziału w zawodach, turnieju, konkursie.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych, są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające realizujące usługi na rzecz Administratora.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z okresami przyjętymi w zarządzeniu nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urzędowy MSW z 2013 r. poz. 2007).
  8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania.
  9. Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości uczestnictwa w zawodach , turniejach, szkoleniach.
  11. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
  12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:58 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób biorących udział w zawodach i uczestników konkursów i turniejów organizowanych przez KP PSP 1.0 25.10.2021 11:58 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla świadczących usługi, realizujących zamówienia lub w inny sposób współpracujących z KP PSP w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych dla kontrahentów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i świadczących usługi, realizujące zamówienia lub w inny sposób współpracujące z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie na podstawie umów cywilno-prawnych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana  dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43;  fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem i realizacją umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
  4. Odbiorcą Pani/Pana  danych osobowych, są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu zgodny z przepisami wynikającymi z przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. Oznacza to, że dane osobowe mogą zostać zniszczone po upływie od 1 roku do 50 lat, zależnie od kategorii archiwalnej.
  6. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania.
  7. Przysługuje Pani/Panu  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem i warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich niepodania, będzie brak możliwości zawarcia umowy.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych, nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:57 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla świadczących usługi, realizujących zamówienia lub w inny sposób współpracujących z KP PSP w Piasecznie 1.0 25.10.2021 11:57 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia w Komendzie Powiatowej PSP w Piasecznie

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych dla osób wpisywanych do książki wejść i wyjść z obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana  dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43;    fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pisząc na adres poczty elektronicznej:  ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-672 Warszawa ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i  mienia w obiekcie Administratora  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy po zakończeniu roku w którym został dokonany wpis w książkę  wejść  i wyjść .
  5. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, a także ograniczenia przetwarzania.
  6. Osobie zarejestrowanej w książce wejść i  wyjść przysługuje  prawo do  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych; adres  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, fax. 22 531 03 01, Infolinia: 606-950-000, e-mail – kancelaria@uodo.gov.pl.) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości wejścia na teren i do obiektów Administratora.
  8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych, nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:57 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia w Komendzie Powiatowej PSP w Piasecznie 1.0 25.10.2021 11:57 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy prowadzeniu postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem do KP PSP Piaseczno

Klauzula Informacjna  dot. przetwarzania danych przy prowadzeniu  postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  i art. 14  ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej Rozporządzeniem) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie,  05-500 Piaseczno ul. Staszica 19;  tel. 22 756 72 43;   fax 22 756 98 15;  e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl, zwany dalej Organem PSP
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z:
  • ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,
  • ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
  • ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
  1. Dane osobowe podlegają ujawnianiu następującym odbiorcom: dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczonych usług dla administratora.
  2. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, osoby, której dotyczy przedmiot działań jednostek ochrony przeciwpożarowej, właściwych jednostek lub urzędów, stron postępowania  lub źródeł publicznie dostępnych.
  3. Kategorie przetwarzanych danych osobowych wynikają wprost z przepisów prawa l/lub celu przetwarzania przy zachowaniu zasady adekwatności.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy lub wymogów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.  
  6. W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych nie przysługuje prawo żądania wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych.
  7. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.  
  8. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.
  9. Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji dotyczących Pani/Pana danych osobowych, w tym profilowaniu.
  10. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych prawo do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych nie przysługuje.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:54 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy prowadzeniu postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem do KP PSP Piaseczno 1.0 25.10.2021 11:54 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w postępowaniach administracyjnych w sprawach załatwianych milcząco przez KP PSP Piaseczno

Informacja z zakresu ochrony danych osobowych w przypadku milczącego załatwienia sprawy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, 05-500 Piaseczno  ul. Staszica 19  tel. 22 756 72 43 , fax. 22 759 98 15,   mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celu wypełniania  obowiązków prawnych ciążących na Administratorze związanych z milczącym załatwieniem sprawy, na podstawie  art. 6 ust 1 lit c RODO w oparciu o art. 122 a – h ustawy Kodeks postepowania administracyjnego.
  4. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych identyfikacyjne, kontaktowe oraz związane z przedmiotem sprawy.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach właściwych w sprawie zasad postepowania z materiałami archiwalnymi w jednostkach organizacyjnych  Państwowej Straży Pożarnej oraz w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla tych jednostek, dla poszczególnych kategorii spraw.
  7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Posiada Pani(-) także prawo do usunięcia danych, prawo ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienia do dalszego przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  8. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych będzie skutkować brakiem możliwości realizacji celu wskazanego w pkt. 3 .
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:53 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w postępowaniach administracyjnych w sprawach załatwianych milcząco przez KP PSP Piaseczno 1.0 25.10.2021 11:53 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z postępowaniem kwalifikacyjnym do służby w Państwowej Straży Pożarnej

Klauzula Informacyjna dot. postępowań kwalifikacyjnych do służby w Państwowej Straży Pożarnej

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

 

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej, w Piasecznie, ul. Staszica 19,  tel. 22 756 72 43 , fax. 22 756 98 15 , e-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, e-mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl lub na adres pocztowy: 02-972 Warszawa  ul. Domaniewska 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe, są przetwarzane w celach związanych z prowadzeniem postepowania kwalifikacyjnego do służby w Państwowej Straży Pożarnej, na podstawie6 ust. 1 lit. c) RODO, to jest w związku z wypełnianiem obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, a także na podstawie art. 10 RODO w zakresie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa. Przetwarzanie prowadzone jest także w oparciu o inne przepisy prawa, w szczególności o ustawę o Państwowej Straży Pożarnej.
  4. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane w przepisach prawa, Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana, a także od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi, w szczególności jeśli zostanie Pani/Pan skierowany do komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych.
  5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności jeśli zostanie Pani/Pan skierowany do komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych. Odbiorcą są również podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji, napraw systemu informatycznego.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tego postepowania kwalifikacyjnego, a także zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.
  7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Posiada Pani/(-) również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/(-), że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
  8. Podanie przez Panią/a danych osobowych jest wymagane przepisami prawa. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych będzie skutkować nie zakwalifikowaniem Pani/a do prowadzonego postepowania kwalifikacyjnego do służby w Państwowej Straży Pożarnej lub brakiem możliwości dalszego udziału Pani/a w tym postepowaniu, jeżeli konieczność przedstawienia danych osobowych określona była w trakcie tego postepowania.
  9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.10.2021 11:53 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z postępowaniem kwalifikacyjnym do służby w Państwowej Straży Pożarnej 1.0 25.10.2021 11:53 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja z zakresu ochrony danych osobowych dla członków (strażaków) Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej, w Piasecznie , ul.  Staszica 19, tel.  22 756 72 43 , fax.  22 756 98 15   mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie  został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c), e) RODO w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych wskazanych w przepisach prawa ciążących na Administratorze,  w szczególności takich jak:
    • posiadanie i prowadzenie wykazów, ewidencji, rejestrów, zestawień przewidzianych w przepisach prawa,
    • ewentualnego przyznawania świadczenia ratowniczego,
    • w stosownych przypadkach zawierania umowy na pełnienie funkcji kierowcy w danej OSP,
    • organizacji, prowadzenia i dokumentowania szkolenia członków OSP,
    • obowiązku archiwizacji,
    • ewentualnego dochodzenia roszczeń,
    • wypełniania procedur bezpieczeństwa obowiązujących u Administratora, 
    • przyznawania wyróżnień w stosownych przypadkach
    a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) w przypadku realizacji umowy, o której mowa powyżej. Realizacja obowiązków Administratora będzie prowadzona w oparciu o przepisy prawa, w szczególności określone w ustawie o ochotniczych strażach pożarnych, ustawie o ochronie przeciwpożarowej, ustawie o Państwowej Straży Pożarnej, właściwych przepisach w sprawie archiwizacji.
  4. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane w przepisach prawa. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pana/i lub od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi, np. Zarządu OSP, właściwego wójta (burmistrza, prezydenta miasta).
  5. W przypadku otrzymywania danych bezpośrednio od Pani/Pana podanie danych osobowych jest podyktowane wymogiem określonym w przepisach prawa. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji celów określonych w pkt. 3, np. rozpatrzenia Pani/Pana wniosków, odwołań, podpisania stosownych umów, zakwalifikowania na szkolenie.
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji, naprawy i konserwacji systemów informatycznych, obsługi prawnej.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a następnie Administrator będzie przetwarzał dane osobowe zgodnie z okresami dla poszczególnych kategorii spraw przyjętymi w właściwym zarządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.
  8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do sprzeciwu, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienia do dalszego przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  9. Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl;
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.01.2022 16:23 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja z zakresu ochrony danych osobowych dla członków (strażaków) Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) 1.0 20.01.2022 16:23 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

Informacja z zakresu ochrony danych osobowych dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej w związku z wnioskowaniem o świadczenie ratownicze

Informacja z zakresu ochrony danych osobowych dla członków (strażaków) Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) w związku z wnioskowaniem o świadczenie ratownicze

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, 05-500 Piaseczno ul. Staszica 19, tel. 22 756 72 43, fax. 22 756 98 15, mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
  2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, mail: ochrona.danych@mazowsze.straz.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c), e) RODO w zakresie niezbędnym do wypełnienia obowiązków prawnych wskazanych w przepisach prawa ciążących na Administratorze,  w szczególności takich jak:
  • realizacja procesów związanych z rozpatrzeniem Pani/a wniosku o świadczenie ratownicze, w tym związanych z: przyznawaniem, wypłatą, ustaniem lub nabyciem prawa do świadczenia ratowniczego, ewentualnymi postępowaniami odwoławczymi lub dochodzeniem roszczeń w tym zakresie,
  • posiadanie i prowadzenie wykazów, ewidencji, rejestrów, zestawień przewidzianych w przepisach prawa związanych z realizacją celu określonego w pkt. 3a
  • obowiązku archiwizacji,

Realizacja obowiązków Administratora będzie prowadzona w oparciu o przepisy prawa, w szczególności określone w ustawie o ochotniczych strażach pożarnych, właściwych przepisach w sprawie archiwizacji.

  1. Administrator przetwarza kategorie danych osobowych przewidziane w przepisach prawa. Dane osobowe pozyskiwane są bezpośrednio od Pana/i lub od innych podmiotów w drodze udostępnienia, jeżeli przepis prawa tak stanowi, np. Zarządu OSP, właściwego wójta (burmistrza, prezydenta miasta).
  2. W przypadku otrzymywania danych bezpośrednio od Pani/Pana podanie danych osobowych jest podyktowane wymogiem określonym w przepisach prawa. Nie podanie przez Panią/a danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji celów określonych w pkt. 3, w tym np. rozpatrzenia Pani/Pana wniosków.
  3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające, realizujące usługi na rzecz Administratora np. w zakresie fizycznego wybrakowania i zniszczenia dokumentacji, naprawy i konserwacji systemów informatycznych, obsługi prawnej.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a następnie Administrator będzie przetwarzał dane osobowe zgodnie z okresami dla poszczególnych kategorii spraw przyjętymi w właściwym zarządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej;
  5. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do sprzeciwu, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Administrator posiada uprawnienia do dalszego przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa.
  6. Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl);
  7. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.02.2022 14:44 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Łukasz Darmofalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja z zakresu ochrony danych osobowych dla członków Ochotniczej Straży Pożarnej w związku z wnioskowaniem o świadczenie ratownicze 1.0 16.02.2022 14:44 mł. bryg. Łukasz Darmofalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}