W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-03-27

Status pod względem zgodności z ustawą

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, wszystkie nowe filmy dodawane na stronie będą miały napisy.
  • Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie www.archiwum.kppspsochaczew.pl nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-03-27

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych,.
  • Użytkownicy korzystający wyłącznie z klawiatury mogą swobodnie poruszać się po serwisie za pomocą klawisza Tab (dalej) i Shift+TAB (wstecz).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. kpt. Jarosław Modrzejewski.
  • E-mail: sochaczew@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 46 862 23 70

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • mł. bryg. Rafał Krupa - Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie,
  • Adres: ul. Staszica 7, 96-500 Sochaczew,
  • mail: sochaczew@mazowsze.straz.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje sie przy ul. Staszica 7, gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych. Teren jest utwardzony i dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Wewnątrz budynku znajdują sie bariery architektoniczne, które uniemożliwiają swobodne prouszanie się po budynku. Przed wejściem na teren komendy należy zadzwonić domofonem znajdującym się przy drzwiach wejściowych do budynku komendy do dyżurnego na stanowisku kierowania. Dyżurny zapewni niezbędną pomoc.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.01.2021 08:11 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Tomasz Fijołek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 13.0 12.06.2025 11:45 bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 12.0 03.06.2025 08:10 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 11.0 27.03.2025 19:11 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 10.0 27.03.2025 19:06 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 9.0 27.03.2025 18:59 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 8.0 06.05.2024 11:51 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 7.0 29.03.2024 14:28 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 6.0 30.03.2023 12:50 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 5.0 05.04.2022 22:43 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 4.0 30.03.2022 15:18 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 3.0 15.10.2021 12:18 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 2.0 15.10.2021 10:52 mł. bryg. Tomasz Fijołek
Deklaracja dostępności 1.0 26.01.2021 08:11 mł. bryg. Tomasz Fijołek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP