Dla inwestorów
Dokumenty do pobrania.
Materiały
Informacja dotycząca dokumentacji weryfikowanej podczas czynności odbiorowych PSPdokumentacja_weryfikowana_podczas_czynnosci_odbiorowych.pdf 0.04MB Zawiadomienie o zakończeniu inwestycji (pdf)
Zawiadomienie_o_zakonczeniu_budowy_wzor_dla_INWESTORA.pdf 0.16MB Zawiadomienie o zakończeniu inwestycji (wersja edytowalna)
Zawiadomienie_o_zakonczeniu_budowy_wzor_dla_INWESTORA.zip 0.02MB Informacja dotycząca wniesienia opłaty skarbowej
informacja_dotyczaca_wniesienia_oplaty_skarbowej.pdf 0.13MB Informacja dotycząca operatorów monitoringu
monitoring_informacja.pdf 0.23MB Zarządzenie Nr 1/2013 Komendanta Powiatowego PSP w Sochaczewie z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie wprowadzenia do stosowania „Ramowych wymagań organizacyjno-technicznych dotyczących uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP w Sochaczewie sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem Komendy Powiatowej PSP w Sochaczewie”.
monitoring_zarzadzenie.pdf 0.90MB Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 1/2013 Komendanta Powiatowego PSP w Sochaczewie z dnia 18 grudnia 2013 r.
monitoring_zalacznik.pdf 1.19MB