Informacje o sposobie składania wniosków o przyznanie świadczenie ratowniczego dla strażaków ratowników OSP
Komendant powiatowy PSP w Sochaczewie informuje, że wnioski o przyznanie świadczenia ratowniczego dla strażaków ratowników OSP na podstawie przepisów Ustawy o ochotniczych strażach pożarnych (Dz. U. 2021 poz. 2490) można składać w siedzibie komendy przy ul Staszica 7 w Sochaczewie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Obsługą wniosków zajmuje się Wydział operacyjny. Kontakt telefoniczny do pracowników wydziału 46 862 23 70 w 105.
W poszczególnych gminach zostali wyznaczeni koordynatorzy gminni pełniący funkcję informacyjno-komunikacyjną dla strażaków ratowników OSP ubiegających się o przyznanie świadczenia ratowniczego. Rolą koordynatorów jest udzielanie wsparcia strażakom ratownikom OSP w procesie ubiegania o świadczenie ratownicze. Osoby zainteresowane uzyskaniem świadczenia ratowniczego proszone są w pierwszym etapie o zwrócenie się do właściwego miejscu zamieszkania koordynatora gminnego. Poniżej dane kontaktowe do koordynatorów w gminach:
Gmina Młodzieszyn – Justyna Jackowska tel. (46) 864 17 63
Gmina Iłów – Marta Roga tel. (24) 267 52 91
Gmina Miasto Sochaczew – Tomasz Stasiak (46) 862 27 30 wew. 415
Gmina Sochaczew – Tomasz Stasiak tel. 734 120 978
Gmina Teresin – Dariusz Tartanus tel. 782 110 998
Gmina Brochów – w trakcie wyznaczania koordynatora
Gmina Nowa Sucha – Damian Zimochocki tel. 602 384 191
Gmina Rybno – w trakcie wyznaczania koordynatora
Koordynatorzy udzielą informacji w godzinach pracy poszczególnych urzędów gmin.
Szczegółowe informacje oraz wzory druków znajdują się w zakładce "Świadczenie ratownicze dla strażaków ratowników OSP".