Deklaracja-dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem.
- Data publikacji strony internetowej: 2012-01-24
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2012-06-28
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- W Komendzie Powiatowej PSP w nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-01-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Adam Bendkowski.
- E-mail: abendkowski_za@straz.krakow.pl
- Telefon: 478317851
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem
- Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zakopanem
34-500 Zakopane, ul. Nowotarska 45 - E-mail: kppspzakopane@straz.krakow.pl
- Telefon: 478317801
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia na teren KP PSP w Zakopanem przy ul. Nowotarska 45
Parking – Na lewo, od wejścia do KP PSP znajduje się jedno oznaczone miejsce parkingowe z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku – Podjazd zlokalizowany przy wejściu głównym gdzie znajduje się pomieszczenie podoficera dyżurnego.
Poruszanie się po obiekcie – Budynek nie posiada windy. Osoby niepełnosprawne mogą poruszać się jedynie po kondygnacji parterowej budynku. Jeżeli osoba niepełnosprawna nie może swobodnie przemieszczać się między kondygnacjami budynku, może załatwić sprawę w sekretariacie, który znajduje się na parterze budynku. Uprawniony funkcjonariusz zejdzie do sekretariatu i załatwi sprawę z osobą niepełnosprawną.
Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych- Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku obok zwykłej toalety.
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępnościPlan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostępności.pdf 1.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.11.2020 14:03 Katarzyna Szerment
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja ds. Organizacyjno-Kadrowych KP PSP Zakopane
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja-dostępności | 3.0 | 29.03.2022 14:59 st. str. Adam Bendkowski |
Deklaracja-dostępności | 2.0 | 28.09.2021 13:15 st. str. Adam Bendkowski |
Deklaracja-dostępności | 1.0 | 24.11.2020 14:03 Katarzyna Szerment |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP