Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Kierownik Sekcji Organizacyjno-Kadrowej
st. kpt. Beata Wiśniewska
Telefon: +48 32 672 16 15 wew. 326
E-mail: komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl
Do zadań Sekcji Organizacyjno-Kadrowej należy w szczególności:
W zakresie zadań kadrowych:
- Realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej Komendanta Powiatowego.
- Przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej w tym dowódców Jednostek Ratowniczo Gaśniczych.
- Opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej.
- Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych Komendy Powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów.
- Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów Komendy Powiatowej.
- Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowe.
- Realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych Komendy Powiatowej.
- Analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych, przekazywanie potrzeb w tym zakresie do komórki szkoleniowej.
W zakresie zadań archiwizacji:
- Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentacji tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
W zakresie zadań organizacyjnych:
- Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej.
- Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego.
- Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego.
- Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej.
- Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
- Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej.
- Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych Komendy Powiatowej.
- Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych.
- Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla Komendy Powiatowej.
- Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Powiatowej.
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego.
W zakresie zadań pomocy prawnej:
- Zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej Komendy Powiatowej w celu świadczenia pomocy prawnej urzędowi Komendanta Powiatowego a w szczególności udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, oraz występowanie przed sądami i urzędami.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 08:46 mł. asp. Mateusz Michalik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. Mateusz Michalik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 5.0 | 05.09.2023 12:48 mł. asp. Mateusz Michalik |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 4.0 | 28.02.2021 18:02 mł. asp. Mateusz Michalik |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 3.0 | 11.12.2020 14:26 mł. asp. Mateusz Michalik |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 2.0 | 10.12.2020 07:19 mł. asp. Mateusz Michalik |
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa | 1.0 | 08.12.2020 08:46 mł. asp. Mateusz Michalik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP