W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zduńskiej Woli, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP: 

Pana Łukasza Łudczaka do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
 
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Zduńskiej Woli – st. asp. Łukasz Łudczak,
e-mail:
l.ludczak@lodzkie.straz.gov.pl
tel. 43 823-41-81 wew. 223

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.03.2021 14:20 Łukasz Aleksandrowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Łukasz Aleksandrowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 4.0 31.03.2023 10:49 Łukasz Aleksandrowicz
Koordynator ds. dostępności 3.0 24.02.2022 13:23 st. kpt. Dawid Krauze
Koordynator ds. dostępności 2.0 30.03.2021 08:25 Łukasz Aleksandrowicz
Koordynator ds. dostępności 1.0 29.03.2021 14:20 Łukasz Aleksandrowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}