Skarga - brak zapewnienia dostępności
Kiedy masz prawo złożyć skargę?
Jeśli złożyłeś wniosek o zapewnienie dostępności do podmiotu publicznego, a podmiot ten dostępności nie zapewnił lub nie zapewnił Ci dostępu alternatywnego masz prawo złożyć skargę. Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami masz 30 dni na złożenie skargi od daty upływu terminu na zapewnienie dostępności przez organ do którego został złożony wniosek o zapewnienie dostępności.
Do kogo składasz skargę na brak dostępności?
Zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - Skargę wnosi się do Prezesa Zarządu PFRON.
W celu złożenia skargi na brak dostępności można skorzystać z dostępnego poniżej cyfrowego formularza
https://dostepnosc.pfron.org.pl/fileadmin/Images/Skarga_na_brak_dostepnosci.pdf
Materiały
Co warto wiedzieć o dostępności - broszuraCo_warto_wiedzieć_o_dostępności_broszura.pdf 3.14MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.02.2022 13:09 st. kpt. Dawid Krauze
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st.kpt. Dawid Krauze
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skarga - brak zapewnienia dostępności | 5.0 | 01.12.2022 08:55 Łukasz Aleksandrowicz |
Skarga - brak zapewnienia dostępności | 4.0 | 01.12.2022 08:52 Łukasz Aleksandrowicz |
Skarga - brak zapewnienia dostępności | 3.0 | 24.02.2022 13:24 st. kpt. Dawid Krauze |
Skarga - brak zapewnienia dostępności | 2.0 | 24.02.2022 13:19 st. kpt. Dawid Krauze |
Skarga - brak zapewnienia dostępności | 1.0 | 24.02.2022 13:09 st. kpt. Dawid Krauze |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP