2012 rok
- Analiza technik i komunikacji reklamowej produktów żywnościowych w okresie maja i października 2012 roku w programach i audycjach przeznaczonych dla małoletnich, opracownaie dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Analiza Biura KRRiT nr 15/2012, grudzień 2012 pdf 3,1 MB
- Pluralizm w polskich mediach elektronicznych, opracowanie dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Analiza Biura KRRiT nr 14/2012, grudzień 2012 pdf 1,2 MB
- Analiza związana z programami polskojęzycznymi rozpowszechnianymi z terytorium innych państw, a skierowanymi na rynek polski. Temat analizy to "Polski rynek kanałów zdelokalizowanych - analiza zjawiska i rekomendacje", Analiza Biura KRRiT nr 13/2012, grudzień 2012 r. pdf 1,8 MB
- Analiza przekazów handlowych umieszczonych przed i po audycjach dla małoletnich w programach telewizyjnych, telewizji publicznej oraz posiadających polską koncesję, na podstawie dwóch prób tygodniowych, Analiza Biura KRRiT nr 12/2012 , listopad 2012 r. pdf 1 MB
- Naziemna telewizja cyfrowa: październik, listopad 2012 r., Analiza Biura KRRiT nr 11/2012, listopad 2012 r. pdf 548 KB
- Najpopularniejsze audycje oraz dobowa oglądalność programów w III kw. 2012 r., Analiza Biura KRRiT nr 10/2012, listopad 2012 r. pdf 373 KB
- Rynek telewizyjny w III kwartale 2012 r., Analiza Biura KRRiT nr 9/2012, listopad 2012 r. pdf 547 KB
- Pomoc publiczna w obszarze radiofonii i telewizji w prawie Unii Europejskiej, Analiza Biura KRRiT nr 8/2012, maj 2012 r. pdf 551 KB
- Analiza rynku telewizyjnego w II kwartale 2012 r., Analiza Biura KRRiT nr 7/2012, sierpień 2012 r. pdf 596 KB
dodatkowe dokumenty: Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012. Widownia transmisjiorazudziały programów TVP 1, TVP 2, TVP HD i TVP Sport od 8 czerwca do 1 lipca 2012 -podsumowanie pdf 527 KB
- Kampania wyborcza do Parlamentu - raport KRRiT, Analiza Biura KRRiT nr 2/2012, luty 2012 r. pdf 1,3 MB